Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Coolaste gäströst i animerad film?

Startat av Lilla My, 9 juni 2019 kl. 18:20:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

#15
Ringo Starr som berättaren i Thomas Tåget

Lilla My

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  7 augusti 2019 kl. 21:52:39
[...] och även när jag hörde att Ringo Starr var berättaren i Thomas Tåget, jag bara WHAT!!!!

... Vänta va?? Seriöst? :o

E

#17

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag tycker en av dom Coolaste gäströsterna i en animerad film är Julie Andrews som Grus mamma i dumma mig ! ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

#20
Blev lite chockad när jag läste att Roger Pontare var en av dom som sjöng låten i eftertexterna till Svanprinsessan :o

Adam

'Ska väl i så fall vara Ingemar Wallén som Blås i Hitta Nemo. Hade fram till i dagens läge ingen aning om att det var han!

Mikael Persbrandt som Gill i samma film, samt originalrösten Willem Dafoe, blev jag också chockad över. (på ett bra sätt förstås)
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Lilla My

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  7 mars 2021 kl. 12:00:49
Blev lite chockad när jag läste att Roger Pontare var en av dom som sjöng låten i eftertexterna till Svanprinsessan :o

HAHA wat!? Lite coolt ändå, även om filmen suger haha.

Citat från: Adam skrivet  7 mars 2021 kl. 12:27:08
'Ska väl i så fall vara Ingemar Wallén som Blås i Hitta Nemo. Hade fram till i dagens läge ingen aning om att det var han!

Mikael Persbrandt som Gill i samma film, samt originalrösten Willem Dafoe, blev jag också chockad över. (på ett bra sätt förstås)

Jaaa same! :D

MOA

Citat från: Adam skrivet  7 mars 2021 kl. 12:27:08
'Ska väl i så fall vara Ingemar Wallén som Blås i Hitta Nemo. Hade fram till i dagens läge ingen aning om att det var han!

Mikael Persbrandt som Gill i samma film, samt originalrösten Willem Dafoe, blev jag också chockad över. (på ett bra sätt förstås)
Vet faktiskt int vem han e

Adam

Citat från: MOA skrivet 18 mars 2021 kl. 21:31:27
Vet faktiskt int vem han e

Ingemar Wallén är för övrigt känd som sångare och gitarrist i The Boppers.  ;) (och om jag får vara extra personlig så är han enligt mig den bästa sångaren i bandet)
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

jimstrom

#25
I svenska sammanhang är det troligen Stefan Brag för min generation mest känd som speakern i Jeopardy, som gör rösten till Spegeln i Shrek tala om perfekt casting.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

MOA

Citat från: jimstrom skrivet 19 mars 2021 kl. 10:35:14
I svenska sammanhang är det troligen Stefan Brag för min generation mest känd som speakern i Jeopardy som gör rösten till Spegeln i Shrek tala om perfekt casting.
Va han så bra?

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: jimstrom skrivet 19 mars 2021 kl. 10:35:14
I svenska sammanhang är det troligen Stefan Brag för min generation mest känd som speakern i Jeopardy som gör rösten till Spegeln i Shrek tala om perfekt casting.

Han var jättebra ! ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

jimstrom

I engelska sammanhang dock, så måste det nog vara Orson welles som Unicorn i Transformers - The Movie.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)