Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

skådespelarindex förslag

Startat av Mysan, 2 oktober 2007 kl. 19:02:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

SwedishKuriboh

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 januari 2010 kl. 13:25:32
Tack för förslagen, SwedishKuriboh. Anders Öjebo har jag mailat till några gånger och bett om hans medverkan till Skådespelarindexet, men än så länge har han inte behagat sig att svara alls. De övriga har jag tyvärr inga kontaktuppgifter till i dagsläget, men jag ska undersöka saken och se om det går att komma i kontakt med någon av dem. Jag har med att allihopa vore mycket intressant för avdelningen.

Utan hjälp från respektive skådis är det tyvärr praktiskt tagit omöjligt att kunna underhålla en sådan lista.

Lycka till med det! Är kanske också värt att nämna att båda Anders och de båda "Raedrarna" (?) har Facebook, så du kan ju prova där med!

Daniel Hofverberg

Jag har faktiskt aldrig använt Facebook, men det kanske kan vara värt att kolla upp...

SwedishKuriboh

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 januari 2010 kl. 16:02:42
Jag har faktiskt aldrig använt Facebook, men det kanske kan vara värt att kolla upp...

Det vore att rekommendera! Det är stort, lättanvänt, kul och nästan ALLA har det!  :D

Elios

Hade ju varit roligast om det gick bättre för den här avdelningen då jag själv när jag upptäckte den att jag liksom blev helt ställd när jag fick se liksom att What!? Är det här verkligen Stefan Frelander och Annica Smedius eller vilka det nu var jag såg. Men det hade ju varit otroligt kul om Staffan Hallerstam och dom lite mer anonyma alltså som vi hört om mycket och kanske Mikael Roupé hade kunnat visa upp sig där och dom hade ju helt klart varit mina önskemål.