Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Toy Story 4

Startat av TonyTonka, 30 mars 2018 kl. 21:03:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Hoppas dom anlitar en massa kändisar att spela dom nya rollerna på svenske !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Gustav Jonsson

Här är några scener från filmen

Spoilervarning


https://youtu.be/23rWoSzwtEY

Elios

Citat från: Gustav Jonsson skrivet  2 juni 2019 kl. 11:59:19
Här är några scener från filmen

Spoilervarning


https://youtu.be/23rWoSzwtEY

Funkar ej längre. Lika bra det kanske. :o

Elios

Det verkar iallafall som att Annie Potts kommer vara med och spela Bo-Peep i originalet.  ;D
Det hade varit mer än välkommet om Lena Ericsson kom tillbaka i denna roll.  ;D

Jag undrar dock vem som kan komma att spela Sergeanten, eftersom att R. Lee Ermey gick ju bort förra året. Hade varit kul om Mikael Roupé gjorde ett litet inhopp där.  ;D

gstone

Citat från: Elios skrivet  3 juni 2019 kl. 21:32:25
Det verkar iallafall som att Annie Potts kommer vara med och spela Bo-Peep i originalet.  ;D
Det hade varit mer än välkommet om Lena Ericsson kom tillbaka i denna roll.  ;D

Jag undrar dock vem som kan komma att spela Sergeanten, eftersom att R. Lee Ermey gick ju bort förra året. Hade varit kul om Mikael Roupé gjorde ett litet inhopp där.  ;D

Jag tror inte Sergeanten är med.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag tycker Ella Andersson Bessman ska göra rösten till
Bonnie.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet  4 juni 2019 kl. 09:38:26
Jag tror inte Sergeanten är med.

Har heller inte sätt honom i någon rollista men vi får se helt enkelt. Kanske dyker upp eller så ser vi kanske dem två boxarna som jag vet en av dem spelades av Mikael Roupé som fajtades i tvåan är med i någon liten scen. Ska med bli intressant att se vilka påskägg som kommer att synas. Intressant hur man verkligen hittar dem i en del Pixar filmer.  :P

gstone

Om jag stod för dubbningen skulle Siw Malmqvist spela Margret kvinna som äger butiken i filmen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Daniel, När du ser filmen kan du berätta vem den svenska rösten till den gamla klockan är ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2019 kl. 19:18:27
Daniel, När du ser filmen kan du berätta vem den svenska rösten till den gamla klockan är ?
Det kan jag försöka göra, men det är ju långt kvar än. Filmen har ju inte premiär förrän den 30 augusti, vilket betyder att om det blir pressvisning så blir det förmodligen 27 - 29 augusti. Annars kommer jag antagligen själv kosta på att se filmen på ordinarie föreställning någon gång efter premiären.

Så du får allt lov att påminna mig när det börjar närma sig, för riktigt så bra minne har jag inte... ;)

Elios

Nu har en recensent här sätt den och recenserat filmen på Moviezine: https://www.moviezine.se/movies/toy-story-4#reviews

gstone

Jag vet nu med säkerhet att Ken inte kommer vara med i filmen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Idag har filmen biopremiär över hela världen och jag skulle tro att de redan nu håller på med rollbesättningen till den svenska dubbningen, eller så kanske de redan är färdiga...

Jag ser framemot att få se filmen...

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 21 april 2019 kl. 21:13:34
Linda Olsson hade däremot kunnat fungera tror jag. Om inte Lena Ericsson återvänder i den faktiska filmen så hoppas jag att Lina Hedlund tar över rollen. :)

Hej Tony! Har du sett mina senaste PM som jag skickat i veckan?  :)

Alexander

#149
Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 juni 2019 kl. 13:33:21
Idag har filmen biopremiär över hela världen och jag skulle tro att de redan nu håller på med rollbesättningen till den svenska dubbningen, eller så kanske de redan är färdiga...

Jag ser framemot att få se filmen...

Det stora arbetet på dubbningen är säkert redan färdig sedan några månader. :) För Disneys produktioner görs översättning samtidigt som filmen är i produktion och rollbesattning fastställts löpande under halvåret innan som filmen har biopremiär. Maj eller juni borde max vara sista månaden för Toy Story 4 där de kan spela in något nytt innan det skickas iväg för att mixas.  :)