Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vem är bäst som Diego i Ice Age

Startat av E, 8 november 2018 kl. 22:06:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Loa Falkman
3 (50%)
Reine Brynolfsson
2 (33.3%)
Johan Hedenberg (spelen)
0 (0%)
Denis Leary (engelska)
1 (16.7%)

Antal personer som röstat: 6

E


Disneyfantasten

Jag har bara hört två vad jag kan minnas; Loa Falkman och Reine Brunolfson, båda gjorde rollen mycket bra och låter också väldigt likvärdiga i rollen, sen fick ju också Brynolfson göra rollen mer än Falkman...

Elios

Jag vill nog säga Loa Falkman tyckte jag gjorde den väldigt bra. Även om jag förknippar Reine Brynolfsson mest med honom.  ::)

Mathilda Gustafsson


Elios

Tycker inte att det alls hör hemma här att ta med den engelska rösten bland alternativen då det ju faktiskt dem andra är svenskar. Varför det!?  ???

Elios

Skulle då lika gärna haft ett ämne med enbart dem som gjort dem engelska rösterna till honom. Men jag antar att Denis Leary är denna ändå som gjort han där. Känns så jävla konstigt att ha han som alternativ i omröstningen då det inte ens är på samma språk!? Hur fan tänkte ni där egentligen!?  ::) ??? >:(