Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

som hjälper mig med tradera

Startat av volkerc, 4 februari 2022 kl. 21:47:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

volkerc

Hej alla.
Jag är en samlare från Tyskland och jag söker hjälp från någon som skulle köpa något till mig från Tradera (Bluray/DVD) och skicka det till Tyskland.

Jirr

Citat från: volkerc skrivet  4 februari 2022 kl. 21:47:21
Hej alla.
Jag är en samlare från Tyskland och jag söker hjälp från någon som skulle köpa något till mig från Tradera (Bluray/DVD) och skicka det till Tyskland.

Hej,
Första uppenbara frågan är då om du har kontaktat säljaren på Tradera om den kan skicka till Tyskland?

volkerc



Daniel Hofverberg

Jag är fortfarande lite krasslig i Covid-19, men kan kanske försöka hjälpa till ändå. :)

Dock kan jag just nu i stort sett bara skicka som vanligt brev vidare till dig, då det under vinterhalvåret är för långt till närmaste postombud för att kunna skicka som paket eller rekommenderat brev. Sådant går bra under sommarhalvåret, när jag kan cykla till postombuden, men är lite svårt så här års då jag ogärna vill kosta på buss bara för att skicka ett paket - plus då att man gärna undviker buss i dessa tider med hög smittspridning... :(

BullenHofors

Kan nog hjälpa dig. Men det kostar ju lite extra att skicka till annat land ;)

volkerc

Citat från: BullenHofors skrivet 15 februari 2022 kl. 12:19:31
Kan nog hjälpa dig. Men det kostar ju lite extra att skicka till annat land ;)
inga problem. betala för allt. :)


volkerc