Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vilken är eran favoritmedlem här på forumet

Startat av Mathilda Gustafsson, 28 september 2020 kl. 18:08:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.



Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 november 2022 kl. 20:20:28?
Jag menar om ni glömt mig?

Visserligen har jag bara varit på forumet i ett år ( fast jag registrerade redan 2019, men gjorde inget med det då )

MOA

Citat från: Will Stewart skrivet 22 november 2022 kl. 20:22:15Jag menar om ni glömt mig?

Visserligen har jag bara varit på forumet i ett år ( fast jag registrerade redan 2019, men gjorde inget med det då )
Jag har enbart varit på forumet i 2 år & jag hoppas att jag stannar i över 10 år till

Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet 22 november 2022 kl. 20:22:15Jag menar om ni glömt mig?

Visserligen har jag bara varit på forumet i ett år ( fast jag registrerade redan 2019, men gjorde inget med det då )
Du är väl trevlig du också, tycker jag. :)

MOA


Skokaka


Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 19 oktober 2022 kl. 21:36:58Nåja, jag kan väl göra en topp 10 lista jag med, I INGEN ORDNING! Man ska inte välja en person. ;)

Och var inte ledsen om du inte är med, vi kan bli nära vänner om du vill. :D

Listan: (Uppdaterad, det blev en "topp 11" lista, istället.)

Disneyfantasten (Han vet mycket om Disney. Också mycket bra på djur och dubbningar, också.)
Steffan Rudvall (En trevlig person och en bra lärare.)
Daniel Hofverberg (Utan honom skulle vi inte vara här. Tack för att vi har Dubbningshemsidan, Daniel! ;D)
Erika (Hon är också viktig och hjälpsam.)
TonyTanka (Han verkar ha bra koll på dubbningar, han blev också min första vän.)
Moa (Som hon sa så har vi mycket gemensamt, det är kul att dela intressen med en vän. Också blev min andra nära kompis.)
Christian Hedlund (Han har faktiskt dubbat. :o :D Och han blev en ny favorit röstskådespelare, han har en så massa roller, särskilt Sonic! ;D)
Lillefot (Han har alltid varit en trevlig kille och har hjälp många till och med.)
Ovanliga dubbningar (Har hittat dubbningar som inte är vanliga, som namnet säger.)
Elios (Är väl schysst han också.)
Will Siv (Jag tyckte att han förtjänade att vara med i en lista för att inte känna sig utanför. Vi har ju saker gemensamt och han har kreativa idéer med sina egna dubbningar. Välkommer till listan.)
Nu har jag uppdaterat listan. :D

gstone

 Skokaka , Steffan Rudvall och Disneyfantasten !

Ni är alla fantastiska ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 28 april 2023 kl. 23:31:33Skokaka , Steffan Rudvall och Disneyfantasten !

Ni är alla fantastiska ;D
Tack för att jag är med. ;D