Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 november 2022 kl. 20:09:37Vad är fel på den här bilden av Nalle Puh?

Puh.jpg
Har nån lagt droger i Puhs honung?

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  6 november 2022 kl. 21:36:18Har nån lagt droger i Puhs honung?
Då har det funnits där sedan innan jag postade bilden för det är inte jag som har gjort så att han ser feberdrömmar om elefanter.

Lilla My


MOA


Will Siv

En ung tjej med ovanliga husdjur som gillar Rockabilly musik och att flyga, men har knappt några magiska krafter.

MOA

Om ni kan detta vinner ni 500 kronor

Will Siv

Kan ingen gissa min?  ???

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Will Siv

Det är en röstskådis jag söker.

Steffan Rudvall

Citat från: Will Stewart skrivet 29 november 2022 kl. 20:27:27Det är en röstskådis jag söker.
Det du beskriver vad är det? Är det flera karaktärer som hen har spelat eller är det endast en karaktär som beskrivs? Eller beskriver du personen ifråga?

Will Siv

#5695
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 november 2022 kl. 20:31:39Det du beskriver vad är det? Är det flera karaktärer som hen har spelat eller är det endast en karaktär som beskrivs? Eller beskriver du personen ifråga?
Flera karaktärer.

( ursäkta, men ni gjorde ju det med, så varför undrar du?  )

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 29 november 2022 kl. 19:05:53Om ni kan detta vinner ni 500 kronor
Åh! Det är ju Knäppiga Kurre! ;D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 december 2022 kl. 13:26:28Åh! Det är ju Knäppiga Kurre! ;D
Grattis till bästa Skokaka för första pris!
Trodde att jag var den enda :D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 december 2022 kl. 13:33:39Grattis till bästa Skokaka för första pris!
Trodde att jag var den enda :D
Det lät bekant och tyckte att det hade med Droopy att göra, så jag gissade rätt. :D

Skokaka

Citat från: Will Stewart skrivet 13 november 2022 kl. 10:27:10En ung tjej med ovanliga husdjur som gillar Rockabilly musik och att flyga, men har knappt några magiska krafter.
Ingen verkar komma på denna, så... :-\