Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Skokaka

Farligt? I hela fall...

Nämen grattis, Hans Tolvaly! ;D

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 13 juni 2023 kl. 13:51:22Farligt? I hela fall...

Nämen grattis, Hans Tolvaly! ;D
Jo, också saullysaul78. ;)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 juni 2023 kl. 13:52:13Jo, också saullysaul78. ;)
Han har aldrig skrivit 1 enda inlägg & Användaren Bert-Åke Varg har varit inaktiv i 15 år

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2023 kl. 14:02:50Förlåt men man behöver ju inte gratta varenda medlem. Varför gratta de när de ändå inte kommer se det för att det är år och dagar sen de var här inne sist?
Ja man kan ju kolla när medlemmen senast var aktiv,fattar int varför man registrerar sig om man sen int skriver nåt. Helkönstigt

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 juni 2023 kl. 14:08:22Ja man kan ju kolla när medlemmen senast var aktiv,fattar int varför man registrerar sig om man sen int skriver nåt. Helkönstigt
Nåja... Jag borde gratta de som är i hemsidan eftersom jag inte vill missa någons födelsedag, så...

Skokaka

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Grattis till Skokaka!

Hur mycket fyller du?

MOA

Skokaka

Tack, allihopa! :)

Förresten, som MOA säger så är jag 23 nu... (Förresten, hur ser jag till att min födelsedag är med i "Kommande kalenderhändelser" så att ni redan vet det nästa gång? ???)

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 21 juni 2023 kl. 17:46:11Tack, allihopa! :)

Förresten, som MOA säger så är jag 23 nu... (Förresten, hur ser jag till att min födelsedag är med i "Kommande kalenderhändelser" så att ni redan vet det nästa gång? ???)
Du måste gå in på din profil och ange ditt födelsedatum.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juni 2023 kl. 17:50:36Du måste gå in på din profil och ange ditt födelsedatum
Nu är det fixat, tack. :D

Will Siv

Disneyfantasten

Ett 27-faldigt grattis till Adam Larsson idag!