Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hittar inte credits

Startat av gstone, 17 maj 2023 kl. 21:40:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag kommer inte åt credits till Monchhichi och The Muppets Mayhem  :-\
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 17 maj 2023 kl. 21:40:31Jag kommer inte åt credits till Monchhichi och The Muppets Mayhem  :-\
Jag ser att Norske stemmer og credits nu ligger ute så han kanske inte har hunnit uppdatera den svenska.

Daniel Hofverberg

Precis, jag hade inte hunnit med alla de svenska - men nu ska även de ligga ute. :)

Jag kan upplysa om att när jag gör en uppdatering så uppdaterar jag alltid startsidan först, så att jag har den som referensram. Sen blir det i tur och ordning eventuella nödvändiga uppdateringar av recensioner, norska credits, svenska credits och eventuella andra sidor - då jag inte kan göra allt samtidigt innebär det oundvikligen att det blir en period då inte allt som står på startsidan faktiskt finns på plats; vanligtvis upp till en timme innan jag hunnit med att ändra överallt.

Då mitt egenbyggda admingränssnitt för creditlistor bara kan handskas med ett visst antal creditlistor åt gången (för att vara exakt 7 filmer och 7 TV-serier), så blev det för många svenska creditlistor så att jag fick göra dessa i omgångar; då blev det alltså dessa två som fick vänta lite längre än de resterande 8 svenska creditlistorna då inte alla "fick plats" i den första omgången.

gstone

Förlåt så mycket om jag lät otrevlig :-\
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.