Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Fred skrivet  7 mars 2023 kl. 11:49:38Christian Hedlund

En blå igelkott med superfart - Sonic

En fotorealistisk fågel - Zazu

En jordekorre - Han i Avtrollad eller vad den nu heter?
Dina svar stämmer, förresten så gjorde han Pip (som jordekorren heter) i Förtrollad också!

Resten då?

MOA

Detta e ett Point & Click spel:
Man spelar som 3 karaktärer,en gammal man,en ung man & en kvinna.Spelet går ut på att lösa pussel & e baserat på H.P Lovecrafts böcker.Karaktärerna har egna avsnitt,den unga mannen använder tekniska vapen,kvinnan använder psykiska visioner och den gamla mannen studerar böcker i bibliotek.
Första säsongen utspelar sig i USA och andra säsongen utspelar sig i England.Spelets antagonist som ligger bakom mysteriet e en ondskefull man & senare en kvinna som skapar en plot twist.
Klickar man fel för många gånger så dör man,på en del hemska sätt.
Spelet hade en hemsida och har varit spelbar på olika spelsidor till Flash blev borttaget.Nu kan jag spela de på en nedladdad spelsida där Flash fortfarande finns.Underbart.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 mars 2023 kl. 11:40:52En blå igelkott med superfart

En kille som reser till djurens platser

En fotorealistisk fågel

Ett piggsvin

Ett djur med ull

En jordekorre

Vem är det jag söker?
Jag tar väl alla rollerna även om några fick svar: Christian Hedlund! :)

En blå igelkott med superfart - Sonic

En kille som reser till djurens platser - Andy

En fotorealistisk fågel - Zazu

Ett piggsvin - Steve

Ett djur med ull - Fåret från Ugglan och Company

En jordekorre - Pip

Jag ser att detta är hans födelsedagspresent? :D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  7 mars 2023 kl. 17:59:06Detta e ett Point & Click spel:
Man spelar som 3 karaktärer,en gammal man,en ung man & en kvinna.Spelet går ut på att lösa pussel & e baserat på H.P Lovecrafts böcker.Karaktärerna har egna avsnitt,den unga mannen använder tekniska vapen,kvinnan använder psykiska visioner och den gamla mannen studerar böcker i bibliotek.
Första säsongen utspelar sig i USA och andra säsongen utspelar sig i England.Spelets antagonist som ligger bakom mysteriet e en ondskefull man & senare en kvinna som skapar en plot twist.
Klickar man fel för många gånger så dör man,på en del hemska sätt.
Spelet hade en hemsida och har varit spelbar på olika spelsidor till Flash blev borttaget.Nu kan jag spela de på en nedladdad spelsida där Flash fortfarande finns.Underbart.
Öh... Arcane? Du har i hela fall spelat detta, så...

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  7 mars 2023 kl. 19:15:26Jag tar väl alla rollerna även om några fick svar: Christian Hedlund! :)

En blå igelkott med superfart - Sonic

En kille som reser till djurens platser - Andy

En fotorealistisk fågel - Zazu

Ett piggsvin - Steve

Ett djur med ull - Fåret från Ugglan och Company

En jordekorre - Pip

Jag ser att detta är hans födelsedagspresent? :D

Helt riktigt, detta quiz var menat som en hyllning till honom, förutom en bra födelsedag hoppas jag även att han får en bra framtid med dubbningsroller.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 mars 2023 kl. 19:30:55Helt riktigt, detta quiz var menat som en hyllning till honom, förutom en bra födelsedag hoppas jag även att han får en bra framtid med dubbningsroller.
Hoppas jag med. Är också en favorit hos moderna röster. :)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  7 mars 2023 kl. 19:23:45Öh... Arcane? Du har i hela fall spelat detta, så...
Shit igen de va rätt
Trodde jag va den enda som spelat de också

Fred

Citat från: MOA skrivet  7 mars 2023 kl. 20:28:09Shit igen de va rätt
Trodde jag va den enda som spelat de också
Även om jag inte har spelat det själv så har jag sett en del annonser med det spelet så det är nog ganska populärt.

Skokaka


MOA

Citat från: Fred skrivet  7 mars 2023 kl. 20:42:17Även om jag inte har spelat det själv så har jag sett en del annonser med det spelet så det är nog ganska populärt.
Jag tyckte Arcane var så obehagligt när jag var barn
Citat från: Skokaka skrivet  7 mars 2023 kl. 20:52:12Tänker du prova dessa i din kanal kanske?
Har jag redan gjort

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  7 mars 2023 kl. 21:04:46Jag tyckte Arcane var så obehagligt när jag var barnHar jag redan gjort
Åh? Jag måste har glömt när exakt du spelade Henry Stickmin spelen...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  7 mars 2023 kl. 21:13:36Åh? Jag måste har glömt när exakt du spelade Henry Stickmin spelen...
De va 3 år sen

Skokaka


Mathilda Gustafsson

Vad är felet i denna bilden?

Vad är fel.jpg

Racnar

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 april 2023 kl. 15:32:06Vad är felet i denna bilden?

Vad är fel.jpg

Det är fel titel filmen heter Mamma Mu hittar hem