Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Flygplan (Disney)

Startat av Disneyfantasten, 8 oktober 2020 kl. 13:37:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Vilka spelar Anneli Heed, Lizette Pålsson, Casper Björner, Magnus Samuelsson, Emelie Clausen, Matti Boustedt, Gabriel Odenhammar, Max Lorentz, Jennie Jahns, Nicklas Berglund, Jonas Kruse, Ole Ornered, Lars Bethke, Pierre Tafvelin, Lars-Åke Norling, Pontus Helander, Sebastian Karlsson i första filmen?

Vilka spelar Vivian Cardinal, Anders Byström, Max Lorentz, Jamil Drissi, Steve Kratz, Fredde Granberg, Mattias Andersson, Johan Hedenberg, Magnus Samuelsson, Jonas Kruse, Jan Simonsson, Casper Björner, Göran Engman, My Holmsten, Sanna Sundqvist, Stefan Larsson, Claes Ljungmark, Daniel Sjöberg, Cecilia Skarby, Cecilia Wrangel Schoug, Katarina Widman, Meriam Maria Bakir, Stefan Hedelius och Niklas Andersson i 2an?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 13:37:38
Vilka spelar Lizette Pålsson, , Magnus Samuelsson,, Matti Boustedt, Gabriel Odenhammar, Max Lorentz, Lars Bethke, Pierre Tafvelin,Sebastian Karlsson i första filmen?


Vad bra att några kändisar var med !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 13:37:38

Vilka spelar Vivian Cardinal, , Jamil Drissi,, Fredde Granberg,  Johan Hedenberg, Magnus Samuelsson,  Göran Engman, My Holmsten, Sanna Sundqvist, Stefan Larsson, Claes Ljungmark, ,  Niklas Andersson i 2an?

Vad bra att några kändisar var med !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 13:37:38
Vilka spelar Anneli Heed, Lizette Pålsson, Casper Björner, Magnus Samuelsson, Emelie Clausen, Matti Boustedt, Gabriel Odenhammar, Max Lorentz, Jennie Jahns, Nicklas Berglund, Jonas Kruse, Ole Ornered, Lars Bethke, Pierre Tafvelin, Lars-Åke Norling, Pontus Helander, Sebastian Karlsson i första filmen?

Vilka spelar Vivian Cardinal, Anders Byström, Max Lorentz, Jamil Drissi, Steve Kratz, Fredde Granberg, Mattias Andersson, Johan Hedenberg, Magnus Samuelsson, Jonas Kruse, Jan Simonsson, Casper Björner, Göran Engman, My Holmsten, Sanna Sundqvist, Stefan Larsson, Claes Ljungmark, Daniel Sjöberg, Cecilia Skarby, Cecilia Wrangel Schoug, Katarina Widman, Meriam Maria Bakir, Stefan Hedelius och Niklas Andersson i 2an?

Någon som vet?

gstone

Vist ni att Disney Toon studio höll på att göra en till Bilar spin off som handlade om tåg.

Den skulle hetta Metro.

Men det blev inte av.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2023 kl. 17:46:37Vist ni att Disney Toon studio höll på att göra en till Bilar spin off som handlade om tåg.

Den skulle hetta Metro.

Men det blev inte av.

Det beror väl på att DisneyToon lades ner under sommaren 2018, lite synd då de hade planerat en film som skulle släppas under 2019, det kanske var den filmen som var planerad det året...

Det var lite synd tycker jag eftersom jag älskar tåg...

Nu har Bilar aldrig tillhört några av mina favorit-franschiser, även om jag finner dem hyfsade och sevärda, men jag tycker det är coolt att de gjort spin-off av den i form av flygplan, så jag hade inte haft något emot om de också hade gjort en med tåg och en med båtar, båda Flygplan-filmerna tycker jag faller under ungefär samma nivå som Bilar 1 & 3 plus serien med Bärgarn.

Elios

Räknas ens domma in som Pixar filmer??

gstone

Gnistan har samma orginalröst som Ankan Ferdinand  i Babe – den modiga lilla grisen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.