Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Spelfilmer från DreamWorks

Startat av Disneyfantasten, 29 januari 2023 kl. 20:52:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Nä nu går det ju ändå för långt...


https://m.youtube.com/watch?v=FaMuhz1SFMQ

Jag menar, ju nyare en film är desto onödigare känns det med en spelfilms-nyfilmatisering...

Och Draktränaren kom ju ut 2010, så...

Men för att göra ämnet bredare;

Paulie från 1998 är en spelfilm från DreamWorks, som jag personligen tycker är bra.

Jag tycker även att Katten i Hatten från 2003 är bra.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 januari 2023 kl. 20:52:42Nä nu går det ju ändå för långt...


https://m.youtube.com/watch?v=FaMuhz1SFMQ

Jag menar, ju nyare en film är desto onödigare känns det med en spelfilms-nyfilmatisering...

Och Draktränaren kom ju ut 2010, så...

Men för att göra ämnet bredare;

Paulie från 1998 är en spelfilm från DreamWorks, som jag personligen tycker är bra.

Jag tycker även att Katten i Hatten från 2003 är bra.
Försöker dom bli som Disney nu?
Lägg av!Vi behöver int ett till företag som gör skamlösa remakes av animerade klassiker

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 januari 2023 kl. 20:52:42Paulie från 1998 är en spelfilm från DreamWorks, som jag personligen tycker är bra.
Visst den är bra men egentligen heter den inte så. Den heter Papegojan som pratade för mycket.

Elios

Citat från: MOA skrivet 29 januari 2023 kl. 21:31:56Försöker dom bli som Disney nu?
Lägg av!Vi behöver int ett till företag som gör skamlösa remakes av animerade klassiker
När skulle den komma isåfall? ^^

gstone

Varför vill ni inte ha en live action Draktränaren film ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.