Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Legendaren Per Myrberg! 🔥♥️😇😤😁

Startat av Elios, 7 december 2020 kl. 14:45:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Ja denna legendaren har ju funnits med oss länge. Jag minns honom främst som Sebastian i Den Lilla Sjöljungfrun och så ligger han väl med bakom och sjunger Trettifyran.
Var också med i Saltön samt även Hedebyborna.  ;D
Vilken är eran favorit roll med honom?  ;D

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  7 december 2020 kl. 14:45:47
Ja denna legendaren har ju funnits med oss länge. Jag minns honom främst som Sebastian i Den Lilla Sjöljungfrun och så ligger han väl med bakom och sjunger Trettifyran.
Var också med i Saltön samt även Hedebyborna.  ;D
Vilken är eran favorit roll med honom?  ;D
Det här är ett lite onödigt ämne men jag minns honom bäst som Thomas O'Malley.

MOA


gstone

Hoppas verkligen han dubbar igen !!

Sist han dubbade var Big Hero 6och före det var han med i Babar och Badous äventyr.

Han är också en jättebra sångare !!

Jag älskar han version av" Try to Remmber".

Om ni inte känner till den kan jag nämna den heter "Minns i November" på svenska :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 december 2020 kl. 14:47:15
Det här är ett lite onödigt ämne men jag minns honom bäst som Thomas O'Malley.

Vadå onödig? Här försöker jag att göra en tråd tillägnad till en av våra stora legendarer som verkligen levt upp till en stor svensk legendar! 😁

gstone

Citat från: Elios skrivet  7 december 2020 kl. 16:37:47
Vadå onödig? Här försöker jag att göra en tråd tillägnad till en av våra stora legendarer som verkligen levt upp till en stor svensk legendar! 😁

Jag tycker inte det ät onödigt :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  7 december 2020 kl. 16:37:47
Vadå onödig? Här försöker jag att göra en tråd tillägnad till en av våra stora legendarer som verkligen levt upp till en stor svensk legendar! 😁
Onödigt för till sist kommer det bli flera såna här ämnen om varenda skådespelare som en person gillar.

Det finns redan ett ämne som handlar om favoritskådespelare.
https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=157.120

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 december 2020 kl. 16:41:23
Onödigt för till sist kommer det bli flera såna här ämnen om varenda skådespelare som en person gillar.

Det finns redan ett ämne som handlar om favoritskådespelare.
https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=157.120

Här är det mer legendarer om såna som har funnits med oss länge som jag vill jubilera med att hylla här.
Det finns redan ett par andra många onödiga ämnen som jag kan se här som många t. ex. Gillar du det här? Gillar ni mej? Älskar du din familj? Är du singel?  :o

Nu var detta tecken på några liknande exempel på omröstningar som finns här. Nu heter ju inte trådarna nånting sånt men jag tror de flesta här fattar vad jag menar.  :P

Men vad tycker du om dom då om jag får fråga?^^

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  7 december 2020 kl. 16:51:03
Här är det mer legendarer om såna som har funnits med oss länge som jag vill jubilera med att hylla här.
Det finns redan ett par andra många onödiga ämnen som jag kan se här som många t. ex. Gillar du det här? Gillar ni mej? Älskar du din familj? Är du singel?  :o

Nu var detta tecken på några liknande exempel på omröstningar som finns här. Nu heter ju inte trådarna nånting sånt men jag tror de flesta här fattar vad jag menar.  :P

Men vad tycker du om dom då om jag får fråga?^^
Det är väldigt onödiga om det inte är seriösa ämnen.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 december 2020 kl. 16:54:36
Det är väldigt onödiga om det inte är seriösa ämnen.

Bra så tycker jag att vi släpper det där och fokuserar nu istället på vad det här ämnet faktiskt handlar om.
Har ni några fler favorit roller med Per Myrberg? Han har även en bra roll i den deckarserien med Tor Isedal och John Harryson.  ;D

Adam Larsson

Citat från: Elios skrivet  7 december 2020 kl. 17:09:15
Bra så tycker jag att vi släpper det där och fokuserar nu istället på vad det här ämnet faktiskt handlar om.
Har ni några fler favorit roller med Per Myrberg? Han har även en bra roll i den deckarserien med Tor Isedal och John Harryson.  ;D
Du menar TV-serien Spanarna från 1983.

Elios


Steffan Rudvall

Jag kom just på att han är väldigt bra som Preston B. Whitmore i Atlantis filmerna.

Elios