Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

MOAS Dubbningscollage

Startat av MOA, 10 juli 2020 kl. 23:48:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 oktober 2023 kl. 20:23:37Jag glömde bort att jag gjorde collage men nu har jag gjort ett nytt med Hasse
Förresten, Mega Man är väl med två gånger i denna? ???

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 oktober 2023 kl. 22:10:30Förresten, Mega Man är väl med två gånger i denna? ???
Men Förlåt Mig Zelda!Nu måste jag göra om de

MOA

Nu kommer de fixade collaget på Hasse

Jabberjaw

Citat från: MOA skrivet  5 november 2023 kl. 20:45:19Nu kommer de fixade collaget på Hasse
Professor Oak är väl Hans Wahlgren och inte Hasse? ???

MOA

Citat från: Jabberjaw skrivet  5 november 2023 kl. 20:55:59Professor Oak är väl Hans Wahlgren och inte Hasse? ???
Har aldrig hört hur han låter men har läst nånstans att han spelar honom i några avsnitt eller säsonger?
Jag har ingen aning om hans röst där

Steffan Rudvall

Citat från: Jabberjaw skrivet  5 november 2023 kl. 20:55:59Professor Oak är väl Hans Wahlgren och inte Hasse? ???
Hans Wahlgren spelade honom från början och har gjort det till och från men Hasse Jonsson tog över först runt säsong 2 och varade några år till Hans kom tillbaka.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 november 2023 kl. 21:11:35Hans Wahlgren spelade honom från början och har gjort det till och från men Hasse Jonsson tog över först runt säsong 2 och varade några år till Hans kom tillbaka.
Tack för upplysningen Steffan,var som sagt 3 år sen jag läste om de där

MOA

Inte collage direkt men liknande bilder som jag kommer använda i framtiden

MOA

Detta e Mickes framtida bild

MOA

Här kommer Anders framtida bild

MOA

Här har vi Andreas framtida bild

MOA

Här e Staffans framtida bild

MOA

Här e Tommys framtida bild

MOA

Här kommer Gunnars Framtida bild

MOA

Här kommer Johans framtida bild