Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Irriterande Karaktärer

Startat av MOA, 13 september 2021 kl. 20:41:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 15 september 2021 kl. 13:29:20
Ja jag gillar int heller vuxenfilmer & tonårsprogram e bara de värsta

Som till exempel Hannah Montana, Austin & Ally, Violetta, m.fl.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 september 2021 kl. 13:33:11
Som till exempel Hannah Montana, Austin & Ally, Violetta, m.fl.
Precis!Finns de irriterande karaktärer i dom programmen?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 15 september 2021 kl. 14:58:26
Precis!Finns de irriterande karaktärer i dom programmen?
Jag antar att han inte har sett dem eftersom att han hatar Disney Channel.

MOA

Jag tycker Coconuts i AOSTH e irriterande

Soscla

Olof i Frost-filmerna! Nej okej i ettan var han helt okej och charmig. Lite skrikig och jag förstår om andra irriterade sig på honom, men för mig var han precis lagom, riktigt bra. Sen kom tvåan och han var helt värdelös, dum i huvudet och i vägen. Ta bort 70% av Olofs screentime och ge det till Elsa, Anna och framförallt Kristoffer, den stackaren!
It's so fluffy I'm gonna die!

MOA

Citat från: Soscla skrivet 19 september 2021 kl. 12:05:01
Olof i Frost-filmerna! Nej okej i ettan var han helt okej och charmig. Lite skrikig och jag förstår om andra irriterade sig på honom, men för mig var han precis lagom, riktigt bra. Sen kom tvåan och han var helt värdelös, dum i huvudet och i vägen. Ta bort 70% av Olofs screentime och ge det till Elsa, Anna och framförallt Kristoffer, den stackaren!
Hur var han i sin egna film?

Soscla

Citat från: MOA skrivet 19 september 2021 kl. 14:03:20
Hur var han i sin egna film?

Den har jag inte sett, men förhoppningsvis är han bättre där
It's so fluffy I'm gonna die!

Disneyfantasten

Jag vet inte om jag nämnt detta förut, men Madickens lillasyster Lisabeth är riktigt irriterande då hon är otroligt envis och elak och olydig och vägrar t.o.m. att be om ursäkt!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 september 2021 kl. 18:58:00
Jag vet inte om jag nämnt detta förut, men Madickens lillasyster Lisabeth är riktigt irriterande då hon är otroligt envis och elak och olydig och vägrar t.o.m. att be om ursäkt!
Men Mia e väl ändå värre?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 26 september 2021 kl. 19:05:25
Men Mia e väl ändå värre?

Mattis OCH Mia om jag får be, ja de är elakare för de kastar ju Madickens skandal mot majelden så att den brinner upp! (dock händer det inte i filmen, men det kunde ju ha hänt)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 september 2021 kl. 19:08:09
Mattis OCH Mia om jag får be, ja de är elakare för de kastar ju Madickens skandal mot majelden så att den brinner upp! (dock händer det inte i filmen, men det kunde ju ha hänt)
Ursäkta mig men vem e Mattis i denna fråga?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 26 september 2021 kl. 20:18:01
Ursäkta mig men vem e Mattis i denna fråga?

Mattis är Mias lillasyster!  ;)

MOA


Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 september 2021 kl. 19:08:09
Mattis OCH Mia om jag får be, ja de är elakare för de kastar ju Madickens skandal mot majelden så att den brinner upp! (dock händer det inte i filmen, men det kunde ju ha hänt)

Sandal* - skandal är något helt annat haha

Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet 27 september 2021 kl. 11:04:24
Sandal* - skandal är något helt annat haha

Skrev visst fel i hastigheten, jag skrev sandal, kanske det var autokorrekteringen som varit framme, jag skrev på surfplattan då nämligen...