Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Melodifestivalen

Startat av TonyTonka, 25 februari 2012 kl. 20:34:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Nu tycker jag vi slutar bråka här och respekterar Claras funktionshinder

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 april 2020 kl. 15:17:02
Nu tycker jag vi slutar bråka här och respekterar Claras funktionshinder

VARFÖR ? >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E


gstone

Citat från: Lilla My skrivet  2 april 2020 kl. 15:06:55
Men låt oss vilja vara djur! Lite verklighetsflykt är nyttigt ibland :D

Nej !, Jag repetera bara sådan som man kan se och ta. Verkliga saker, därför jag också militant ateist  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: gstone skrivet  2 april 2020 kl. 15:20:47
Enligt vem ?
Bamse ? ;D
Du har ju också funktionshinder, tycker inte du att vi ska respektera dig

Lilla My


gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 april 2020 kl. 15:22:06
Du har ju också funktionshinder, tycker inte du att vi ska respektera dig

JAG VÄGRAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 april 2020 kl. 15:17:02
Nu tycker jag vi slutar bråka här och respekterar Claras funktionshinder

Har hon? Det har hon inte sagt vad jag kan hitta men att låta det gå ut lite bland oss och få henne att tro på det hon säger är bara knas.

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 april 2020 kl. 03:57:09
nu är du verkligen elak mot mig din svikare och du tycker att animerade filmer är dumma och jag röker inte ska du veta och du bestämmer inte över mig för det gör mig sårad och ledsen om du inte be om ursäkt till för det gör ont i själen för att du sa elaka saker om mig din skurk och det är slut med dig.FATTAR DU DET DIN HÖNSHJÄRNA.och alltihop är ditt fel din svikare din lögnhals till filmnörd. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(och sluta ringa till polisen för jag har lärt mig min läxa om att du inte arbetar med esc och disney nånsin mera och börjar skriva brev till de istället din idiot. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(din hjärtekrossare,din glädjedödare. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(det är slut med dig elios ekorre. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ehm, vad fan är det här!?
Nej jag tycker inte att animerade filmer är dumma. Det här har jag aldrig sagt. Jag säger att det verkar som att du har rökt på inte att du röker vanliga cigg. Utan att du inte alls fattar vad du säger och lever i en konstig värld som du drar upp till verkligheten och skriver här på forumet att såhär och såhär är det. Sen när då? Har aldrig sagt att jag bestämmer över dig. Säger bara vad jag tycker om vad du säger här.
Är jag en Disney skurk helt plötsligt. Eller ja det är det jag antar att du menar med skurk för du blandar ju alltid ihop människor i verkligheten att vi skulle vara Disney karaktärer så det är det jag antar att du syftar på här. Sen när är det förresten mitt fel att verkligheten ser ut som det gör. Är det mitt fel att Eurovision blir inställt och att vi inte nappar på din idé om att vi ska ha djur istället? Knappast.
Vem har förresten sagt eller jag ens har nämnt jag ska ringa polisen?
Vad har ens polisen med det här att göra?
Sen vad jag lärt mig min läxa hallå att jag inte jobbar på Disney eller Esc det gör ingen annan på det här forumet heller. Så har du ens förstått det då?
Ja tydligen har du med kommit på vilket djur jag är i din värld. Och nej det är inte slut med mig. Det är snarare du så inte fattar ett dugg.

Erika

Citat från: Elios skrivet  2 april 2020 kl. 18:12:19
Har hon? Det har hon inte sagt vad jag kan hitta men att låta det gå ut lite bland oss och få henne att tro på det hon säger är bara knas.

Precis. Tycker också inget tyder på att Clara skulle ha ett funktionshinder, däremot beter hon sig mera som ett klassiskt nättroll från det tidiga 2000-talet...

Med det sagt (skrivet) så tycker jag Clara ska ta och skriva (och kanske även rita?) en berättelse om drakar, enhörningar och andra sagoväsen som ställer upp i Melodifestivalen eller ESC. :) Är helt övertygad om en sådan berättelse skulle bli betydligt roligare läsa än att se riktiga Melodifestivalen och ESC som är jättetråkiga...

Men nu återgår vi till det ursprungliga ämnet...

Elios

Citat från: Erika skrivet  2 april 2020 kl. 18:42:03
Precis. Tycker också inget tyder på att Clara skulle ha ett funktionshinder, däremot beter hon sig mera som ett klassiskt nättroll från det tidiga 2000-talet...

Med det sagt (skrivet) så tycker jag Clara ska ta och skriva (och kanske även rita?) en berättelse om drakar, enhörningar och andra sagoväsen som ställer upp i Melodifestivalen eller ESC. :) Är helt övertygad om en sådan berättelse skulle bli betydligt roligare läsa än att se riktiga Melodifestivalen och ESC som är jättetråkiga...

Men nu återgår vi till det ursprungliga ämnet...

Det låter helt klart som en fantastisk idé. Istället för att spamma runt här på forumet och klaga över att hennes fantasi värld inte ser ut som hon vill. Börjar bli redigt trött på det nu.  :-\

clara liljeberg

nu har jag fått nog av dig och dina taskiga kommetarer om sårar mig verkligen mycket om att esc blir inställt och jag önskar att du inte ens var född och jag hatar dig så nu raderar jag dig i minnet så att jag slipper se ditt ansikte igen din filmhatande skurk. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 april 2020 kl. 22:34:45
nu har jag fått nog av dig och dina taskiga kommetarer om sårar mig verkligen mycket om att esc blir inställt och jag önskar att du inte ens var född och jag hatar dig så nu raderar jag dig i minnet så att jag slipper se ditt ansikte igen din filmhatande skurk. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Vem menar hon med film hatande skurk?

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 april 2020 kl. 22:34:45
nu har jag fått nog av dig och dina taskiga kommetarer om sårar mig verkligen mycket om att esc blir inställt och jag önskar att du inte ens var född och jag hatar dig så nu raderar jag dig i minnet så att jag slipper se ditt ansikte igen din filmhatande skurk. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Du vet inte ens hur jag ser ut så du har ingenting ens i minnet om mig.