Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

tv-serier

Startat av PAAATE, 21 januari 2005 kl. 20:57:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

PAAATE

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg


Carl Barks lover

Jag älskade talkshowkomediserien Curry Curry Talkshow. Alla skämten var hur roliga som helst. Och gästerna har ingen aning om vad som händer så mycket är improvisation.

PAAATE

Jodå, den var rolig. Men Conan O'Brien är roligare. ;)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Carl Barks lover

Conan O' Brien är väl en talkshow?

PAAATE

Jaa, Late Night With Conan O'Brien är en talkshow. Väldigt rolig. ;)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

clash

Saterday night live och Pepper Ann
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

Daniel Hofverberg

Ikväll får ni inte missa premiären på svensk TV av decenniets bästa serie, Veronica Mars! Serien startar ikväll på SVT2, kl. 20:00.

PAAATE

Oj, tack så jättemycket för att du skrev det, annars hade jag missat det!  :D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Carl Barks lover

#39
Och nu har det kommit en ny säsong av "That's 70' show." Dagens avsnitt var riktigt kul. Eric på femenistisk demonstration. Hyde med sin :o färgade pappa. (Jag gör just nu inga fördomar.) och Fez som retar upp Kelso inför Brookes födsel. :D Synd att tv4 har ändrat sändningstiden som är exakt den tiden då jag äter. >:( :'(

PAAATE

VA!? NY SÄSONG!? HELVETE!!!!! Jag trodde det fortfarande var repriser!!! Jäklar, då måste jag ju se det!  :o
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Carl Barks lover

Nu kommer det tråkiga, Thats 70' show ska läggas ner. :'( Det beror på avikande tittare.
Aston Kuther har inte varit med som Kelso på länge så fox håller på att övertala honom att göra comeback i sista avsnittet. Detta har jag fått veta via Jönköpings Posten.
Rest in peace Thats 70' show.

PAAATE

Kunde man nästan ana. = /

Alias ska ju också läggas ner efter femte säsongen. Det tycker jag är desto mer synd.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Mysan

finns hur många bra serier som helst! bland de svenska framför allt
Kullamannen,
Kråkguldet,
Radioskugga,
vi på saltkråkan,
rederiet i viss mån...
bland övriga brottskod försvunnen, roswell,macahan, sex and the city, lilla huset på präriern, vägen till avonlea
+ en massa från australien! halvvägs genom galaxen sen vänster, spegel spegel, mcleods döttrar, doktorn kan komma, the ocean girl svensk översättning vet jag inte...)

Daniel Hofverberg

Ocean Girl hette i Sverige Neri - Flickan från oceanen (en lite skum översättning...). ;em jag håller med att det var en mycket bra serie - dock tror jag inte att den någonsin visades klart på svensk TV (jag tycks minnas att TV4 aldrig visade sista säsongen).

Även Halvvägs genom galaxen var onekligen en utmärkt serie. Producenten för den serien var ju förresten svensk, Jan Marnell; som även producerade senare säsonger av Doktorn kan komma.