Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Lady Oscar

Startat av Mysan, 16 oktober 2007 kl. 14:00:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mysan

Någon fler än jag som tycker om Lady Oscar filmerna? Beatrice Järås, Staffan Hallerstam, Gunnar Ernblad, Peter Harryson medverkar + en till, vars röst jag inte kan identifiera (Andrés mormor mfl roller) Någon som vet ytterligare en dubbningsskådis till Lady Oscar filmerna?

Mysan

det ska vara Maria Lindberg som har översatt Lady Oscar. Maria Lindberg kan vara ett vanligt namn, men undrar ifall nån vet vem just denna Maria är? funderar på ifall det är samma Maria som medverkar i tv serierna Kullamannen och i Kråkguldet? Eller om hon dubbar?

Elios

Har bara sätt något ynka avsnitt men vill minnas att den var sådär. Men absolut värd en chans att se. Så Lady Oscar är helt klart att rekommendera om man gillar anime. Beatrice Järås, Staffan Hallerstam, Gunnar Ernblad, Peter Harryson och hon den Maria Lindberg för en bra stämning på serien dessutom.

sickstew

Citat från: Mysan skrivet 16 oktober 2007 kl. 14:00:38
Någon fler än jag som tycker om Lady Oscar filmerna? Beatrice Järås, Staffan Hallerstam, Gunnar Ernblad, Peter Harryson medverkar + en till, vars röst jag inte kan identifiera (Andrés mormor mfl roller) Någon som vet ytterligare en dubbningsskådis till Lady Oscar filmerna?

har du fortfarande kvar Lady Oscar på svenska?