Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Vem är bäst som Cruella De Vil?

Startat av Disneyfantasten, 4 november 2018 kl. 19:04:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Gaby Stenberg
0 (0%)
Mona Seilitz
9 (100%)
Monica Forsberg
0 (0%)

Antal personer som röstat: 9

Disneyfantasten

Vem tycker ni bäst om som Cruella De Vil? Motivera gärna!

Elios

Mona Seilitz förstås. Är det bara jag eller skulle det inte även passa ganska så bra med Ewa Fröling i rollen också.  :)

PS. Så finns det även en annan som gör rösten som heter Josefina Hylén i Descedants.

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet  5 november 2018 kl. 19:30:25
Mona Seilitz förstås. Är det bara jag eller skulle det inte även passa ganska så bra med Ewa Fröling i rollen också.  :)

PS. Så finns det även en annan som gör rösten som heter Josefina Hylén i Descedants.

Jag instämmer att Mona Seilitz är klart bäst i rollen! Ingen kan någonsin klå henne! Det är därför mycket sorgligt att hon varit död i 10 år, hon blev ju inte särskilt gammal heller...

Ewa Fröling skulle absolut kunna passa! Tänker då på hennes insats i Superhjältarna-filmerna! Hoppas att hon får leva i många år till...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 november 2018 kl. 19:33:34
Jag instämmer att Mona Seilitz är klart bäst i rollen! Ingen kan någonsin klå henne! Det är därför mycket sorgligt att hon varit död i 10 år, hon blev ju inte särskilt gammal heller...

Ewa Fröling skulle absolut kunna passa! Tänker då på hennes insats i Superhjältarna-filmerna! Hoppas att hon får leva i många år till...

Jag tänker mest på Ewas roll som Yzma i Kejsarens Nya Stil delarna där hon är med och passar som handen i handsken.  :D

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet  5 november 2018 kl. 22:35:30
Jag tänker mest på Ewas roll som Yzma i Kejsarens Nya Stil delarna där hon är med och passar som handen i handsken.  :D

Men i Kejsarens Nya Stil så görs ju Yzma av Siw Malmkvist!

Däremot gör Ewa Fröling mycket riktigt Yzma i Kejsarens Nya Stil 2 Kronks Nya Stil och Kejsarens Nya Skola!  :)

Elios

Jag syftade faktiskt på dem delarna i Kronks Nya Stil samt Kejsarens Nya Skola.  :P