Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Oscarsgalan

Startat av gstone, 28 mars 2022 kl. 18:09:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 mars 2022 kl. 22:40:05
De andra tre tror jag tyvärr inte har släppts på någon streamingtjänst eller DVD/Blu-Ray än. The Lost Daughter gick upp på bio för bara några veckor sedan, så den lär dröja ännu längre.

Just den släpps på DVD den 20 juni.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 28 mars 2022 kl. 22:56:56
Just den släpps på DVD den 20 juni.
Tråkigt att det kommer dröja så länge. Nu har man ju blivit van vid kortare "fönster" mellan bio och DVD/streaming, även om det förstås huvudsakligen gäller Disney och Warner Bros...

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 mars 2022 kl. 01:20:42
Tråkigt att det kommer dröja så länge. Nu har man ju blivit van vid kortare "fönster" mellan bio och DVD/streaming, även om det förstås huvudsakligen gäller Disney och Warner Bros...

Just The Lost Daughter distribueras ju dock av SF Studios vilkas film Ur spår släpptes på Netflix blott en månad efter dess biorelease i och med nåt kontrakt de två emellan. Den sistnämnda gick upp på bio den 28 januari och släpps som hyrfilm först den 11 april (ingen DVD-release för den av nån anledning). Jag skulle inte bli alltför förvånad om även den förstnämnda släpps på Netflix efter en dryg månad, kanske något mer, på bio.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Jag tycker nog att Will Smith skulle ha gjort såhär istället:


https://youtu.be/2T7PEVd2iFs