Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Född agent

Startat av Anders M Olsson, 18 juni 2022 kl. 14:16:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Jag undrar vem som gör rösten till deras farmor i dagens avsnitt det är ingen röst som låter direkt bekant.

BPS

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 juli 2022 kl. 11:03:18
Jag undrar vem som gör rösten till deras farmor i dagens avsnitt det är ingen röst som låter direkt bekant.
Jag lyssnade och tror att det kan vara någon riktig koreansk farmor de fått in i studion alltså ingen vi känner till.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juni 2022 kl. 15:13:12
Ja, men som vanligt är rösterna bara utsatt i grupp

Känner bara igen Alice Svensson, Calle Carlswärd och Annica Smedius ifrån den listan.  ::) ::)

Racnar

Allegra spelas av Juliette Safavi.

Anders M Olsson

#19
Jag trodde faktiskt inte att SVTs "vandaler" hade varit klåfingriga med saxen i Född agent, men i tionde och sista avsnittet som sändes den 20 augusti har de faktiskt klippt på tre ställen.

05:32 (12 sekunder bortklippta):
Yu Na och Dutch gör ett utfall med någon sorts vapen som ger elchocker till Tumults vakter så att de faller medvetslösa till marken. Flickorna tar deras solglasögon och maskerar sig.

Innan klippet säger Yu Na: "Kolla vad vi fick när vi började". Den repliken blir mer eller mindre meningslös eftersom vi aldrig får se vad det är som Yu Na tar fram. Det blir också väldigt konstigt eftersom flickorna står blockerade av vakterna, men plötsligt och oförklarligt lyckas fly från dem.

10:53 (två klipp, 2 + 1 sekund bortklippta):
Mamma och pappa Park blir tvingade att stoppa ner händerna i en burk och röra vid en giftig groda. Närbilderna när deras händer sticks ner i burken är bortklippta.

Disneyfantasten

Det kan vara hög tid att lägga upp denna serie på Svenska röster & credits, just nu finns serien att se på SVT Play, håller just på att kolla igenom den.  :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 januari 2024 kl. 10:48:49Det kan vara hög tid att lägga upp denna serie på Svenska röster & credits, just nu finns serien att se på SVT Play, håller just på att kolla igenom den.  :)
Tyvärr har jag inte fått tag i mer kompletta uppgifter från Eurotroll, och jag valde att avvakta med att publicera SVTs ofullständiga uppgifter i Svenska röster och credits - just för att jag inte tycker det ger så mycket med röster i grupp och "m.fl."; så att det alltså inte ens är alla skådespelare som namngivits.

Men jag ska göra ett nytt försök och kontakta Eurotroll, så får vi hoppas att jag får bättre svar den här gången. :)