Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 februari 2024 kl. 22:44:18Jag valde att medvetet inte ta med Hazel eftersom att jag har hört ett ljudklipp och det är till 100% Jennie Jahns och inte Anna Book.
Jaså, är du säker?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 februari 2024 kl. 22:45:03Jaså, är du säker?
Det ligger tydligen till så här, Jennie Jahns spelar Hazel i Tarzan och Jane även fast Anna Book crediteras medan Anna Book faktiskt spelar Hazel i serien.


Steffan Rudvall

Citat från: Lennartsson skrivet 16 februari 2024 kl. 22:37:56Jag kan inte hitta något Easter Egg alls
Det finns ett, men man behöver vara lite skarpsynt.

Steffan Rudvall


Jonas9881

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 februari 2024 kl. 22:52:11Det ligger tydligen till så här, Jennie Jahns spelar Hazel i Tarzan och Jane även fast Anna Book crediteras medan Anna Book faktiskt spelar Hazel i serien.

Du skrev att Anna Book faktiskt spelar Hazel. Menade du Jennie Jahns?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Jonas9881

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 februari 2024 kl. 08:38:27Ingen som hittat Easter Egget?
Är det ett påsk ägg du syftar på?

Annars ser det konstigt ut i håret i Arthur serien. Ett brunt ljus ser det ut som.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Steffan Rudvall

#1476
Citat från: Jonas9881 skrivet 17 februari 2024 kl. 10:04:45Är det ett påsk ägg du syftar på?

Annars ser det konstigt ut i håret i Arthur serien. Ett brunt ljus ser det ut som.
Jag brukar lägga in små detaljer på bilderna i mina kollage och jag har inte gjort någonting med mammans hår.

Citat från: Jonas9881 skrivet 17 februari 2024 kl. 10:03:43Du skrev att Anna Book faktiskt spelar Hazel. Menade du Jennie Jahns?
Nej, karaktären förekommer i både DVD filmen Tarzan och Jane där det är Jennie Jahns fast Anna Book står med i listan och i tv-serien Legenden om Tarzan där det faktiskt är Anna Book.

Steffan Rudvall


Vill ni kanske att jag ska avslöja Easter egget? För ingen verkar ju hitta det

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 februari 2024 kl. 10:34:49Jag brukar lägga in små detaljer på bilderna i mina kollage och jag har inte gjort någonting med mammans hår.
Nej, karaktären förekommer i både DVD filmen Tarzan och Jane där det är Jennie Jahns fast Anna Book står med i listan och i tv-serien Legenden om Tarzan där det faktiskt är Anna Book.
Då borde du kanske ha med karaktären iallafall vid det här laget.

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 februari 2024 kl. 10:36:20Vill ni kanske att jag ska avslöja Easter egget? För ingen verkar ju hitta det
Det är bara att säga.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 februari 2024 kl. 10:43:44Då borde du kanske ha med karaktären iallafall vid det här laget.
Det är bara att säga.
Tittar man på bilden med Arthurs mamma så finns det en spegel och på spegelns nere på ramen står det "Smedius"

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 februari 2024 kl. 10:48:12Tittar man på bilden med Arthurs mamma så finns det en spegel och på spegelns nere på ramen står det "Smedius"
Varför?

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 februari 2024 kl. 10:34:49Nej, karaktären förekommer i både DVD filmen Tarzan och Jane där det är Jennie Jahns fast Anna Book står med i listan och i tv-serien Legenden om Tarzan där det faktiskt är Anna Book.

Men det är inte samma avsnitt i filmen och Tv-serien väl? ???

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 17 februari 2024 kl. 10:48:40Varför?
Jag tänkte länge på vad jag skulle ha med för Easter Egg men eftersom att Annica Smedius tog över både Misty och Arthurs mamma från just Anna Book så blev hon det självklara valet att ha med.

Jonas9881

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 februari 2024 kl. 10:55:04Jag tänkte länge på vad jag skulle ha med för Easter Egg men eftersom att Annica Smedius tog över både Misty och Arthurs mamma från just Anna Book så blev hon det självklara valet att ha med.
Jag såg det innan fast han inte skriva det men jag såg det.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Steffan Rudvall

Citat från: Jonas9881 skrivet 17 februari 2024 kl. 11:37:45Jag såg det innan fast han inte skriva det men jag såg det.
Jaså, fast du påpekade ju att något var fel på hennes hår men sa ingenting om Smedius på spegeln.  Även om du inte hade hittat Easter Egg så är det inget att skämmas för och ingenting man behöver försöka försvara.