Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

11 September 2001

Startat av E, 11 september 2019 kl. 17:12:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Kunde inte sagt det bättre själv. Det är helt orimligt att dra en hel religion under samma kam, oavsett vilken religion det rör sig om.

E

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 september 2019 kl. 17:16:34
Kunde inte sagt det bättre själv. Det är helt orimligt att dra en hel religion under samma kam, oavsett vilken religion det rör sig om.
Tycker faktiskt att Gstone borde bannas när han säger sånt där

TrondM

Citat från: gstone skrivet 11 september 2019 kl. 19:52:10
Jag tycker inte vi borde ha den här tråden på forumet. Risken är allt för stora att disksionen bir allt för potisk och kontroversiell och det sluta med att folk bir arga.

Ser ut som du er den eneste her som gjør diskusjonen politisk og blir arg.

Elios

Citat från: TrondM skrivet 12 september 2019 kl. 18:11:39
Ser ut som du er den eneste her som gjør diskusjonen politisk og blir arg.

Håller helt och hållet med. Hade han inte dragit upp det så hade vi nu diskuterat om vad som hände då.
Så hade vi nog med varit ute i stugan och grillat härliga korkar. Nej, sorry jag menar korvar. (En rolig replik från Toy Story 2 för ni som undrar mellan Woody och Buzz! ;D)

Och om han nu inte var så gammal då och kommer ihåg vad han gjorde då så föreslår jag att han skapar ett nytt ämne om kanske Tsunamin eller när Breivik bombade som var lite senare.  ;D

gstone

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2020 kl. 13:27:57
JÄVLA MUSLIMER SOM DÖDAR FOLK ! >:( >:( >:(


NU LÄGGER DU AV! /Erika

NEJ !!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2020 kl. 17:02:29
NEJ !!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:(

Jag tar och låser tråden. Ni förstår nog varför...