Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Melodifestivalen

Startat av TonyTonka, 25 februari 2012 kl. 20:34:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Men ska man i övrigt summera det så har Peter Jihde rätt. Idol är Sveriges största musiktävling. Så är det bara. Melodifestivalen är äldst men inte heller bäst om du frågar mig.  :P

E

Citat från: Elios skrivet 31 augusti 2019 kl. 23:45:50
Då antar jag lite att du går på låtar för längesedan också för att jag har lyckats räkna ut att det inte har hunnits göra över 1000 låtar sedan man fick börja sjunga på engelska.  ::)
Nja, jag gillar också några "nyare" Mello-låtar, ett exempel är Who i am med Rebecka Karlsson (2019) och det är fortfarande helt skandalöst att den blev utslagen av Arvingarna

Daniel Hofverberg

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 31 augusti 2019 kl. 19:58:26
Vilka artister valde du
Det kommer jag ärligt talat inte ihåg... :(

För övrigt har i alla fall jag inte fått fler undersökningar från den här panelen än detta enda mail för evigheter sedan...

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 september 2019 kl. 15:34:49
Nja, jag gillar också några "nyare" Mello-låtar, ett exempel är Who i am med Rebecka Karlsson (2019) och det är fortfarande helt skandalöst att den blev utslagen av Arvingarna

Kan inget annat än hålla med.

Elios

Däremot tycker jag att Arvingarna gjorde en rätt bra låt som dom tävlade 2002 som jag ser heter Ingenting är större än vi.  8)

E

Nu har dom avslöjat programledarna till nästa år

Det är David Sundin, Linnea Henriksson och Lina Hedlund

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  3 september 2019 kl. 11:30:30
Nu har dom avslöjat programledarna till nästa år

Det är David Sundin, Linnea Henriksson och Lina Hedlund

Så pass snabbt!^^

E


E

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 september 2019 kl. 15:38:12
För övrigt har i alla fall jag inte fått fler undersökningar från den här panelen än detta enda mail för evigheter sedan...
Jag har heller inte fått nåt på hela sommaren men jag frågade dom på Messenger om det kommer fler och dom svarade:

Eftersom det har varit sommar så har det inte kommit fler, men nya frågor är på gång

Daniel Hofverberg

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  3 september 2019 kl. 11:30:30
Nu har dom avslöjat programledarna till nästa år

Det är David Sundin, Linnea Henriksson och Lina Hedlund
Det låter som ett bra val. Framförallt är det väldigt trevligt med Linnéa Henriksson som programledare - henne är jag väldigt förtjust i. :)

gstone

Är det några artister som har dubbat med och tävlar i år ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Inga artister bekräftade ännu så vitt jag vet. Lina Hedlund, som verkar vara programledare, dubbade i alla fall nyligen för The Angry Birds Movie 2.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 september 2019 kl. 15:01:13
Det låter som ett bra val. Framförallt är det väldigt trevligt med Linnéa Henriksson som programledare - henne är jag väldigt förtjust i. :)

Hon är ju inte direkt programledare enligt mig. Snarare sångerska.

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet  3 september 2019 kl. 21:20:28
Hon är ju inte direkt programledare enligt mig. Snarare sångerska.
Linnea har varit programledare för Musikhjälpen, och klarade av det galant. Därför förutsätter jag att hon kommer klara av programledarjobbet för Melodifestivalen också utan problem, och borde passa bra där. Men självklart är hon ju artist i första hand (en oerhört talangfull sådan), och lär så förbli.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 september 2019 kl. 21:39:59
Linnea har varit programledare för Musikhjälpen, och klarade av det galant. Därför förutsätter jag att hon kommer klara av programledarjobbet för Melodifestivalen också utan problem, och borde passa bra där. Men självklart är hon ju artist i första hand (en oerhört talangfull sådan), och lär så förbli.


En del underhållare är multitalangfulla.

Lin-Manuel Miranda både agera , skrevi sånger texter och compisterar sångerna med och  Wallace Shawn är båd en skådspelare( faktist röst till REx i Toy Story) och en hyllad dramtiker.

Wanda Sykes är komiker och progamlrdare för en part show som gicki fem måndare på Fox och Rosie Perez är både en begåvad skådspelerska och var i ett år progledare för the View som går på ABC.


Och Dean Martin kounde göra det mesta men det var långt för mintid s jag vet inte så mycket om vad ghan gjord.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.