Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Melodifestivalen

Startat av TonyTonka, 25 februari 2012 kl. 20:34:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Nope, ingenting där... :(

Hur lång tid efter registreringen fick du det mailet?

E

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 maj 2019 kl. 11:19:59
Nope, ingenting där... :(

Hur lång tid efter registreringen fick du det mailet?
Jag registrerade mig i fredags och mitt första mail fick jag i måndags

E


Daniel Hofverberg

Nej, tyvärr inte.

Den stora frågan är då: Skickas mailen ut till alla ungefär samtidigt (så att det är ett mail som jag inte fått), eller skickas det ut en viss tid efter registreringen (i vilket fall det vore helt normalt att det dröjer längre för mig, som registrerade mig ett par dagar efter dig)...?

Elios

Ska jag vara ärlig så känns det faktiskt ganska bra att vi inte vann. Jag kände mig ganska sur faktiskt när jag såg att vi låg top-3 ofta. Det har gått för bra oss de senaste åren så det är väl kanske såhär det känns att vinna eller vara i toppen hela tiden.  ;D

E

#185
Jag hade fel om att jag fick mailen i skräppost, jag fick det i inkorgen ;)

Idag fick jag mitt andra mail från panelen

Dom frågade mig om vilka personer som varit viktigast i Mello dom senaste åren:

Jag valde:

Sanna Nielsen
Sonja Aldén
Nano
Martin Almgren
Rebecka Karlsson
Wiktoria
Mariette

Sen frågade dom mig om vilken artist som är den bästa vinnaren och jag valde Sanna Nielsen

Och sen frågade dom vilken mellanakt som varit bäst genom åren och jag sa att Medleyt i finalen 2016 var bäst

Daniel Hofverberg

Jag fick mailet den 25 maj om de bästa artisterna genom åren, men det första mailet du beskriver om programledare har jag fortfarande inte fått... :(

E

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 juni 2019 kl. 02:03:01
Jag fick mailet den 25 maj om de bästa artisterna genom åren, men det första mailet du beskriver om programledare har jag fortfarande inte fått... :(
Vilka artister valde du

E

Är det nån artist som ni hoppas är med i Mello nästa år

Jag hoppas att dessa är med:

Chris Kläfford
Nathalie Brydolf
Rebecka Karlsson
Sonja Aldén
Nordman
Annika Herlitz
Peter Jöback
Madeleine Hilleard (vinnaren av Talang 2018)
Darin
Ibrahim Nasrullayev (vinnaren av Talang 2017)
Mariette
Wiktoria

Och jag HOPPAS VERKLIGEN att en tjej vinner nästa år, för nu börjar det bli väldigt tjatigt med killar

Jabberjaw

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  1 juni 2019 kl. 20:44:10
Är det nån artist som ni hoppas är med i Mello nästa år

Jag hoppas att dessa är med:

Chris Kläfford
Nathalie Brydolf
Rebecka Karlsson
Sonja Aldén
Nordman
Annika Herlitz
Peter Jöback
Madeleine Hilleard (vinnaren av Talang 2018)
Darin
Ibrahim Nasrullayev (vinnaren av Talang 2017)
Mariette
Wiktoria

Och jag HOPPAS VERKLIGEN att en tjej vinner nästa år, för nu börjar det bli väldigt tjatigt med killar

Det verkar vara något fel på dig och dom allra flesta som stöttar Melodifestivalen. Folk vill inte se samma låtskrivare, sångare och skräp år ut och år in. Det är inte som med Kalle Anka på julafton som iof börjar bli väldigt uttjatad den med. Man vill se olika genrer nya låtskrivare och intressanta bidrag som sticker ut lite ifrån mängden, inte samma satans deltagare som innan varit med på Idol, Talang komma in och så är det Thomas gesån (eller hur han nu stavas) som skrivit ihop varenda låt på sina fikapauser.  :-\ Har du verkligen ingen egen musikstil eller smak?

Jag hoppas verkligen inte att någon av dom du skrev senast kommer med i nästa års melodifestival, även om det med största sannolikhet är rimligt att anta att någon gör det då dom inte verkar ha så många andra sökare.  ;)

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 juni 2019 kl. 12:19:53
Och bara så att du vet så blev jag mobbad i skolan när jag gick i klass 6 så jag vill inte bli det igen >:( :'(

Det var tråkigt att höra, jag tycker synd om dig...  :(

Daniel Hofverberg

Nu börjar den här tråden spåra ur lite för mycket... Kan vi återgå till ämnet Melodifestivalen, tack?

E

#192
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 juni 2019 kl. 13:59:16
Nu börjar den här tråden spåra ur lite för mycket... Kan vi återgå till ämnet Melodifestivalen, tack?
Förlåt, jag tyckte bara att det som Jabberjaw skrev var taskigt

Han borde faktiskt be om ursäkt

Men hursomhelst: Vilka artister vill du se i Mello nästa år Daniel

Daniel Hofverberg

Jag tycker också att Jabberjaw gick för långt, som började komma lite för nära gränsen för personangrepp.

Jag skulle gärna se att Wiktoria, Mariette Hansson och Anna Bergendahl medverkar igen. Min högsta önskan vore egentligen att First Aid Kit skulle medverka, för det vore oerhört svårslaget, men ärligt talat lär det knappast hända...

E

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 juni 2019 kl. 14:07:53
Jag tycker också att Jabberjaw gick för långt, som började komma lite för nära gränsen för personangrepp.

Jag skulle gärna se att Wiktoria, Mariette Hansson och Anna Bergendahl medverkar igen. Min högsta önskan vore egentligen att First Aid Kit skulle medverka, för det vore oerhört svårslaget, men ärligt talat lär det knappast hända...
Nästa gång Wiktoria tävlar hoppas jag att hon vinner :)

Jag har sett många personer från andra länder som kommenterade på Youtube hur besvikna dom blev för att hon förlorade Mello igen