Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vem tar bäst hand om knattarna?

Startat av Adam Larsson, 14 mars 2021 kl. 14:32:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem tar bäst hand om knattarna?

Kalle Anka
3 (42.9%)
Joakim von Anka
3 (42.9%)
Della Anka (deras mor)
1 (14.3%)

Antal personer som röstat: 7

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 mars 2021 kl. 22:45:48
Tack för att du påminner mig om att den karaktären existerar, och hans mamma också, jag hatar dem så mycket att det inte går med ord att beskriva, det hade varit mycket bättre om dessa två karaktärer aldrig skapats överhuvudtaget...
Jag förstår inte varför karaktärerna skapats de är helt onödiga Piff och Puff hade ju redan samma funktion.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 mars 2021 kl. 22:52:25
Jag förstår inte varför karaktärerna skapats de är helt onödiga Piff och Puff hade ju redan samma funktion.

Och enligt mig fungerade Piff & Puff och Knattarna mycket bättre än dessa två!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 mars 2021 kl. 22:55:32
Och enligt mig fungerade Piff & Puff och Knattarna mycket bättre än dessa två!
Det gjorde de absolut och många  andra karaktärer som Kalle har bråkat med funkar och så mycket bättre.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 mars 2021 kl. 22:58:20
Det gjorde de absolut och många  andra karaktärer som Kalle har bråkat med funkar och så mycket bättre.

Håller till 100% med!

Men åter till ämnet; även om Knattarna ibland retas med Kalle och Kalle gör likadant så kan de ibland vara snälla mot varandra också!  :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 mars 2021 kl. 23:05:19
Håller till 100% med!

Men åter till ämnet; även om Knattarna ibland retas med Kalle och Kalle gör likadant så kan de ibland vara snälla mot varandra också!  :)
Till exempel i Musse Pigg och hans vänner firar jul.

Marcusen

Det är Fru Matilda, Varför finns inte hon med?