Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disney Channel Original Movies

Startat av Artan1528, 3 januari 2018 kl. 10:28:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TecknatÄlskare

Recess Schools Out måste väl ändå ha svensk, dansk, norskt ljudspår?

Artan1528

Citat från: TecknatÄlskare skrivet  5 januari 2018 kl. 22:38:32
Recess Schools Out måste väl ändå ha svensk, dansk, norskt ljudspår?
Det er ikke en Disney Channel Original Movie. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Artan1528 skrivet  5 januari 2018 kl. 20:01:44
Selvom jeg har Disney Channel HD, så har jeg sat lyden på Amazon-rips og 5-6 blu-ray rips. Kvaliteten på Amazon er som blu-ray rips. Men jeg har stadig beholdt mine HD/tv optagelser uberørt.
Vil du have dem i HD? Jeg har optaget 26 af dem i HD fra Disney Channel, de er alle uberørt. Og mangler du ikke Dadnapped? :)
Jag tror inte att jag har Dadnapped, så den tar jag tacksamt emot.

Likaså är jag åtminstone intresserad av dina inspelningar av Avalon High och Zapped, som jag för närvarande saknar på både danska och norska. Jag minns att jag försökte spela in båda två från både norska och danska Disney Channel, och inspelningarna av Avalon High misslyckades tyvärr. Vad som hände med Zapped vet jag inte, men jag hittar inga spår av någon inspelning utöver den svensk-finska på hårddisken i alla fall, så antingen misslyckades även dem eller också låg de filerna på den hårddisk som nyligen kraschat för mig.

Artan1528


TecknatÄlskare


Artan1528


Daniel Hofverberg

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 januari 2018 kl. 04:20:32
På VHS bör jag ha följande, med inbränd svensk text:
Gotta Kick It Up!
Motocrossed
Jag mindes tydligen fel - jag hittade precis åt DVD-skivor med Gotta Kick it Up! och Motocrossed och de kommer inte från VHS utan är inspelade med DVD-recorder direkt från sändningar på Disney Channel. Tyvärr endast inbränd svensk text, utan någon möjlighet att byta språk (med DVD-recorder bränns ju texten in som man har påslagen i digitalboxen, så det finns ingen möjlighet till fler språk).

Dessa båda filmer hade den halvgamla Disney Channel-loggan med Musse-öron som nästan ser ut som glasögon (i en fyrkant) och var i 4:3. Det var väl sommaren 2012 som Disney Channel gick över till att sända i Widescreen, så det borde betyda att de här inspelningarna är gjorda runt 2011 - 2012.

Artan1528

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 januari 2018 kl. 07:18:14
Jag mindes tydligen fel - jag hittade precis åt DVD-skivor med Gotta Kick it Up! och Motocrossed och de kommer inte från VHS utan är inspelade med DVD-recorder direkt från sändningar på Disney Channel. Tyvärr endast inbränd svensk text, utan någon möjlighet att byta språk (med DVD-recorder bränns ju texten in som man har påslagen i digitalboxen, så det finns ingen möjlighet till fler språk).

Dessa båda filmer hade den halvgamla Disney Channel-loggan med Musse-öron som nästan ser ut som glasögon (i en fyrkant) och var i 4:3. Det var väl sommaren 2012 som Disney Channel gick över till att sända i Widescreen, så det borde betyda att de här inspelningarna är gjorda runt 2011 - 2012.

FEDT. Kan du sende dem alle en dag når du får tid og lyst? :D

Linda

Citat från: Artan1528 skrivet  3 januari 2018 kl. 10:28:37
Hej allesammen. Jeg er ny her på siden. Jeg er fra Danmark, så jeg håber i kan forstå mig :)

Jeg søger med lys og lygte alle de Disney channel original movies der findes med dansk tale/tekst.

Jeg har "kun" 43 film ud af de 103 der er lavet.

Hvis I mangler nogle, har jeg også nogle af dem med svensk tale/tekst.

Please hjælp mig, da jeg har samlet på de her film i 2-3 år, men Disney channel vil ikke vise dem :(

På Disney channel har jeg optaget The Swap og Dadnapped i HD med svenske tekster hvis I mangler dem.

Ud af 103 film, er det kun 30 der er dubbet til dansk ( også svensk/norsk tror jeg )
Jeg har ALLE de 30 DCOMs som er dubbet til dansk. Jeg mangler kun dem der ikke er dubbet, som kun er med dansk tekst.

Her er listen:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Disney_Channel_original_films#Disney_Channel_Original_Movies

Og det er kun dem der er under "Disney Channel Original Movies" fra 1997-NU
01 Under Wraps
02 You Lucky Dog
...
103 Descendants 2

Skriv hvis I har med dansk tale/tekst.

Jeg har de her film (Jeg skriver kun de skandinaviske sprog jeg har. Jeg skriver ikke hvis de har spansk, russisk, fransk...):

Disney Channel Original Movies:
17 Miracle In Lane 2 = Tekst: Dansk
36 Cadet Kelly = Tekst: Dansk
46 The Cheetah Girls = Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
56 Kim Possible So The Drama = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
57 Go Figure Tekst: Dansk
61 High School Musical = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
62 Cow Belles = Tekst: Dansk
63 Wendy Wu Homecoming Warrior = Tekst: Dansk
64 Read It And Weep = Tekst: Dansk
65 The Cheetah Girls 2 = Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
67 Jump In! = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
69 High School Musical 2 = Lydspor: Dansk, Norsk & Tekst: Dansk, Norsk
71 Minutemen = Tekst: Dansk
72 Camp Rock = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
73 Cheetah Girls 3 - One World = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
74 Dadnapped = Tekst: Dansk, Svensk
76 Princess Protection Program = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
77Wizards Of Waverly Place The Movie = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
78 Starstruck = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
80 Camp Rock 2 The Final Jam = Lydspor: Dansk, Norsk & Tekst: Dansk, Norsk
81 Avalon High = Lydspor: Dansk
82 The Suite Life Movie = Lydspor: Dansk
83 Lemonade Mouth = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
84 Sharpay's Fabulous Adventure = Lydspor: Dansk, Norsk & Tekst: Dansk, Norsk
85 Phineas & Ferb Across The 2nd Dimension = Lydspor: Dansk, Norsk & Tekst: Dansk, Norsk
86 Geek Charming = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk, Finsk
87 Good Luck Charlie It's Christmas = Lydspor: Dansk
88 Frenemies = Lydspor: Dansk
89 Radio Rebel = Tekst: Dansk
90 Let It Shine = Tekst: Dansk
91 Girl Vs Monster = Lydspor: Dansk
92 Teen Beach Movie = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Finsk
93 Cloud 9 = Lydspor: Dansk
94 Zapped = Lydspor: Dansk & Tekst: Dansk
95 How To Build A Better Boy = Lydspor: Dansk
96 Bad Hair Day = Lydspor: Dansk
97 Teen Beach 2 = Lydspor: Dansk
98 Descendants = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk
99 Invisible Sister = Lydspor: Dansk
100 Adventures In Babysitting = Lydspor: Dansk
101 The Swap = Tekst: Dansk, Svensk
102 Tangled Before Ever After = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk
103 Descendants 2 = Lydspor: Dansk, Svensk, Norsk & Tekst: Dansk, Svensk, Norsk

EXTRA
Disney XD Original Movies:
Bunks = Lydspor: Dansk
Mark & Russel's Wild Ride = Lydspor: Dansk & Tekst: Dansk
Pants On Fire = Tekst: Dansk

Jeg søger alle de 60 andre DCOM's jeg ikke har. Der skal være dansk tekst.
Jeg vil især gerne have Halloweentown 1-4, Zenon 1-3, Twitches 1-2, Pixel perfect, Now You see It, Hatching Pete, Den Brother og selvfølgelig alle andre. :)

Hej jeg har set du har nogle af de film Med Dansk sprog som jeg har ledt meget længe efter , er det muligt du kan hjælpe mig med at få dem ?
Jeg leder også efter hele serien liv og maddie med dansk sprog da jeg har nogle børn som er kede af man kun kan købe dem på engelsk over eBay .
Du må meget gerne kontakte mig på min mail hvis du vil hjælpe mig med at få de film /serier
Vi kan evt bytte med nogle andre serier eller film .

Rigtig god dag

Artan1528

Citat från: Linda skrivet 19 februari 2018 kl. 09:38:11
Hej jeg har set du har nogle af de film Med Dansk sprog som jeg har ledt meget længe efter , er det muligt du kan hjælpe mig med at få dem ?
Jeg leder også efter hele serien liv og maddie med dansk sprog da jeg har nogle børn som er kede af man kun kan købe dem på engelsk over eBay .
Du må meget gerne kontakte mig på min mail hvis du vil hjælpe mig med at få de film /serier
Vi kan evt bytte med nogle andre serier eller film .

Rigtig god dag

Hej Linda. Jeg fortrækker at skrive med dig over privat besked her på siden, da jeg ikke giver min e-mail ud til andre. Kunne du skrive en PM til mig? :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Linda skrivet 19 februari 2018 kl. 09:38:11
Hej jeg har set du har nogle af de film Med Dansk sprog som jeg har ledt meget længe efter , er det muligt du kan hjælpe mig med at få dem ?
Jeg leder også efter hele serien liv og maddie med dansk sprog da jeg har nogle børn som er kede af man kun kan købe dem på engelsk over eBay .
Du må meget gerne kontakte mig på min mail hvis du vil hjælpe mig med at få de film /serier
Vi kan evt bytte med nogle andre serier eller film .

Rigtig god dag
Jag har i några månaders tid försökt att spela in Liv & Maddie med svenskt, danskt, norskt och engelskt ljudspår (och finsk text); d.v.s. separata inspelningar från svensk-finska, danska och norska Disney Channel. Tyvärr har jag dock inte kommit alltför långt, då serien sänts så pass sporadiskt på senare tid och de tidigare säsong 1-avsnitten har knappt sänts alls.

Min ambition är att försöka få så många Disney Channel-serier och filmer som möjligt komplett på alla skandinaviska språk; något som ju dock försvårats av att Disney Channel sedan några år tillbaka har delat upp kanalen i separata kanaler för Sverige/Finland, Danmark och Norge. I ett fåtal fall har jag lyckats, men i många fall saknas mer eller mindre många avsnitt; och tyvärr är Liv & Maddie ett av fallen där jag fått ihop minst antal avsnitt... :(

Artan1528

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 februari 2018 kl. 20:56:19
Jag har i några månaders tid försökt att spela in Liv & Maddie med svenskt, danskt, norskt och engelskt ljudspår (och finsk text); d.v.s. separata inspelningar från svensk-finska, danska och norska Disney Channel. Tyvärr har jag dock inte kommit alltför långt, då serien sänts så pass sporadiskt på senare tid och de tidigare säsong 1-avsnitten har knappt sänts alls.

Min ambition är att försöka få så många Disney Channel-serier och filmer som möjligt komplett på alla skandinaviska språk; något som ju dock försvårats av att Disney Channel sedan några år tillbaka har delat upp kanalen i separata kanaler för Sverige/Finland, Danmark och Norge. I ett fåtal fall har jag lyckats, men i många fall saknas mer eller mindre många avsnitt; och tyvärr är Liv & Maddie ett av fallen där jag fått ihop minst antal avsnitt... :(

Jeg har 4-5 Disney serier komplet på dansk. Og mange andre har jeg næsten komplet. Måske kan vi give hinanden det vi mangler? :)

Fik du fat i dine DCOM's? Jeg håbede jeg kunne få dem. :D

Linda

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 februari 2018 kl. 20:56:19
Jag har i några månaders tid försökt att spela in Liv & Maddie med svenskt, danskt, norskt och engelskt ljudspår (och finsk text); d.v.s. separata inspelningar från svensk-finska, danska och norska Disney Channel. Tyvärr har jag dock inte kommit alltför långt, då serien sänts så pass sporadiskt på senare tid och de tidigare säsong 1-avsnitten har knappt sänts alls.

Min ambition är att försöka få så många Disney Channel-serier och filmer som möjligt komplett på alla skandinaviska språk; något som ju dock försvårats av att Disney Channel sedan några år tillbaka har delat upp kanalen i separata kanaler för Sverige/Finland, Danmark och Norge. I ett fåtal fall har jag lyckats, men i många fall saknas mer eller mindre många avsnitt; och tyvärr är Liv & Maddie ett av fallen där jag fått ihop minst antal avsnitt... :(

Hej tak for din besked .
Hvis de danske beskeder er svære at læse så kan i gå ind på hjemmesiden via crome og trykke oversæt , så står det så man kan læse :-)
Jeg vil blive MEGET glad for hvis jeg kan få de afsnit du har af liv & maddie ind til videre.
Jeg ved nemlig ikke hvordan jeg skal optage dem over det antenne kabel tv vi har hvor jeg bor .
Vil det kunne lade sig gøre du kan hjælpe mig med at få dem ?
Jeg betaler gerne for udgifterne hvis du kan sende dem til mig da jeg ikke aner hvordan jeg skal ligge dem ned på en Skive efter der er lavet så meget om de sidste mange år , og jeg er desværre ikke så god til alt det tekniske :-)
Du/ i må meget gerne kontakte mig over mail hvis i kan hjælpe mig med nogle af liv og maddie afsnittene , og min mail adresse er mit eget navn og da kun min familie hedder singerholm så er der kun mig i Danmark med hele mit navn og er en helt almindelig mor som er ret desperat efter at kunne give min datter liv og maddie serien eller de afsnit som jeg kan få fat i .
Rigtig god aften

Artan1528

#28
Citat från: Linda skrivet 19 februari 2018 kl. 21:44:26
Hej tak for din besked .
Hvis de danske beskeder er svære at læse så kan i gå ind på hjemmesiden via crome og trykke oversæt , så står det så man kan læse :-)
Jeg vil blive MEGET glad for hvis jeg kan få de afsnit du har af liv & maddie ind til videre.
Jeg ved nemlig ikke hvordan jeg skal optage dem over det antenne kabel tv vi har hvor jeg bor .
Vil det kunne lade sig gøre du kan hjælpe mig med at få dem ?
Jeg betaler gerne for udgifterne hvis du kan sende dem til mig da jeg ikke aner hvordan jeg skal ligge dem ned på en Skive efter der er lavet så meget om de sidste mange år , og jeg er desværre ikke så god til alt det tekniske :-)
Du/ i må meget gerne kontakte mig over mail hvis i kan hjælpe mig med nogle af liv og maddie afsnittene , og min mail adresse er mit eget navn og da kun min familie hedder singerholm så er der kun mig i Danmark med hele mit navn og er en helt almindelig mor som er ret desperat efter at kunne give min datter liv og maddie serien eller de afsnit som jeg kan få fat i .
Rigtig god aften

Hej Linda.
Desværre er Liv & Maddie en af de få serier jeg ikke har optaget, da jeg ikke synes den er så spændende, så det er dejligt at høre at Daniel Hofverberg kan hjælpe dig.

Jeg har lige noget info til dig.
Der findes 4 sæsoner af Liv & Maddie, men det er kun de 3 første der er blevet vist indtil videre i skandinavien. Sæson 4 har ikke haft premiere endnu på dansk.
Og sæson 2 ligger på Viaplay lige nu. Du kan få en måned gratis.

EDIT: Jeg har faktisk sæson 1 på dansk. Jeg downloadede den fra Viaplay. De havde sæson 1 indtil for en uge siden, heldigvis nåede jeg at downloade den.

Kunne du tænke dig at få sæson 1 på dansk? De er i 1080p, og det er filer. Så du skal bare downloade/hente dem ned til din computer, så kan du eventuelt lægge dem i en USB-nøgle, så du kan se dem på et fjernsyn.

Havde du egentlig nogle Disney Channel Original Movies? :)

Linda

Citat från: Artan1528 skrivet 19 februari 2018 kl. 17:47:06
Hej Linda. Jeg fortrækker at skrive med dig over privat besked her på siden, da jeg ikke giver min e-mail ud til andre. Kunne du skrive en PM til mig? :)
Jeg ved ikke hvad pm er , er det en slags privat besked ? For jeg ved ikke hvordan jeg gør det ?
Hvis du søger på mit navn på Facebook så vil du se der kun er mig med det navn , og normalt ligger jeg heller ikke min private e-mail med hele mit navn ud på nettet men jeg er ved at blive gråhåret af at lede efter film og serier fra Disney Channel fordi de alle kun kan bestilles på engelsk over fx eBay og min datter er kun 10 år og forstår ikke så meget engelsk endnu at hun kan se det på engelsk .
Vil du kunne hjælpe mig med at få de film som jeg kan se du har som jeg har ledt længe efter og sende til mig ?
Jeg betaler selvfølgelig udgifterne , jeg er desværre ikke ret meget inde i alt det nye der er kommet og selvom jeg har over 7000 film og serier så har jeg ikke fulgt med i mange år i alt det tekniske og køber derfor alle mine film men det er svært når de ikke er til at købe her hjemme .
Rigtig god aften