Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Uttråkadtråden

Startat av Skokaka, 19 januari 2022 kl. 17:33:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Jag känner mig just uttråkad de senaste dagarna, så jag tänkte göra den här tråden för andra som också har det tråkigt eller som vill bara snacka och annat. Vi kan prata om vad som helst, men kom ihåg att vara snäll och ha kul här. :)

MOA


Skokaka

Citat från: MOA skrivet 19 januari 2022 kl. 18:48:21
Skolan e tråkig

Så sant, men ingen går ju i skolan längre... Hur fanken detta blev till vet visst inte jag.

Scoobydoofan1

Citat från: Skokaka skrivet 19 januari 2022 kl. 18:52:47
Så sant, men ingen går ju i skolan längre... Hur fanken detta blev till vet visst inte jag.
Det är ju på grund av pandemin. Det är ännu värre med tanken på att det finns många som inte kan hantera distans osv.

Skokaka

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 19 januari 2022 kl. 21:14:35
Det är ju på grund av pandemin. Det är ännu värre med tanken på att det finns många som inte kan hantera distans osv.

Jag vet, jag tycker inte om att man pratar med lärarna med hjälp av datorn, det låter galet, men jag skulle hellre föredra det vanliga sättet att gå i skolan igen. Det värsta är att jag är en extrovert (vad det nu heter på svenska...) så att ha en pandemi suger jätte mycket...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 19 januari 2022 kl. 21:32:56
Jag vet, jag tycker inte om att man pratar med lärarna med hjälp av datorn, det låter galet, men jag skulle hellre föredra det vanliga sättet att gå i skolan igen. Det värsta är att jag är en extrovert (vad det nu heter på svenska...) så att ha en pandemi suger jätte mycket...
Utåtriktad,jag e tvärtom

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 19 januari 2022 kl. 21:46:00
Utåtriktad,jag e tvärtom

Anti-social då? Det är okej att vara vad som helst. :)

Goliat

Citat från: Skokaka skrivet 19 januari 2022 kl. 21:50:01
Anti-social då? Det är okej att vara vad som helst. :)

Har någon här läst en bra bok (eller serie) det senaste?

Skokaka

Citat från: Tecknad Film skrivet 20 januari 2022 kl. 06:59:36
Har någon här läst en bra bok (eller serie) det senaste?

Inte vad jag kan komma på... Jag döpte om tråden i hela fall för att låta mer intressant. :)

MOA

Pölsa av Torgny Lindgren e en tråkig bok

Fred

Citat från: MOA skrivet  7 maj 2022 kl. 23:39:13
Pölsa av Torgny Lindgren e en tråkig bok

Fransk skönlitteratur är ett sömnpiller. Alltför vardaglig och det händer nästan ingenting.

Lillefot

Ursäkta för bump, men hade ingen jätteintressant dag på jobbet idag, för min del.

Var en mängd tekniska digitizers som skulle programmeras och testas. Typiskt nog skulle vartenda kort vi testade idag krångla, antingen på grund av kodfel i testprogrammet företaget använder sig av eller för att dokumentationen var missvisande.

Så det blev mest bara att surfa för min del och stirra på en blank skärm. Inte ens far min kunde hjälpa till så mycket, och när det väl löste sig var arbetsdagen nästan slut. Och vi som hade en deadline till imorgon på 10 kort. Yay, jätteproduktivt.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

Om man har streaming tjänster beheöver man aldrig vara utråkad  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2022 kl. 22:15:33
Om man har streaming tjänster beheöver man aldrig vara utråkad  :D
Sant det, det blir dock svårt om man vill spara pengar varje månad (med tanke på hur många det finns nu idag).
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran