Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Fel på creditlistan till Powerpuff Girls The Movie

Startat av Steffan Rudvall, 24 november 2020 kl. 20:18:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.



Goliat

Så där ja. :D

Steffan Rudvall

Det verkar som att jag har haft rätt hela tiden. Blomman och Bubblan spelas ju definitivt av Lena Ericsson. Buttran kan jag dock inte säga om rösten är utbytt gentemot serien eftersom att det var så längesen jag såg serien. Men i serien ska det svara Elin Abelin den informationen kommer från Mikael Roupé.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 januari 2022 kl. 17:36:26
Det verkar som att jag har haft rätt hela tiden. Blomman och Bubblan spelas ju definitivt av Lena Ericsson.

Nej
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 15 januari 2022 kl. 17:38:20
Nej
Varför säger du Nej? Man hör ju att det är hon och tydligen ska Maria Bingestam vara hennes mellannamn plus ett tillfälligt efternamn. Sedan crediteras hon ju också för en av dem med sitt vanliga namn Lena Ericsson.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 januari 2022 kl. 17:41:25
Varför säger du Nej? Man hör ju att det är hon och tydligen ska Maria Bingestam vara hennes mellannamn plus ett tillfälligt efternamn. Sedan crediteras hon ju också för en av dem med sitt vanliga namn Lena Ericsson.

Så Maria Bingestam är Lena Ericsson ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 15 januari 2022 kl. 17:47:37
Så Maria Bingestam är Lena Ericsson ?
Utifrån rösten och informationen som TonyTonka gett så måste det ju vara Lena Ericsson.

Goliat

Blomman är iaf samma som gör rösten till lilla tjejen i Johnny Bravo i filmen. Serien låter inte någon av de tre tjejerna som samma röstskådisar faktiskt.

Steffan Rudvall

Citat från: Tecknad Film skrivet 15 januari 2022 kl. 18:17:17
Blomman är iaf samma som gör rösten till lilla tjejen i Johnny Bravo i filmen. Serien låter inte någon av de tre tjejerna som samma röstskådisar faktiskt.
Det är Lena Ericsson i serien spelar hon både Blomman och Bubblan vilka hon gör i den här filmen också nu när vi har hört röstprov.

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 januari 2022 kl. 18:27:34
Det är Lena Ericsson i serien spelar hon både Blomman och Bubblan vilka hon gör i den här filmen också nu när vi har hört röstprov.

Är det samma som gör rösten till lilla tjejen i Johnny Bravo?

Kan dock köpa det är samma, men de låter faktiskt inte lika, jämförde dock med av de senare avsnitten.

Steffan Rudvall

Citat från: Tecknad Film skrivet 15 januari 2022 kl. 18:29:59
Är det samma som gör rösten till lilla tjejen i Johnny Bravo?

Kan dock köpa det är samma, men de låter faktiskt inte lika, jämförde dock med av de senare avsnitten.
Ja, Lena Ericsson spelar tjejen i Johnny Bravo. När du säger att det jämfört med senare avsnitt menar du rebooten?

Det skulle vara intressant att få höra vad det är du har jämfört med...

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 januari 2022 kl. 18:32:20
Ja, Lena Ericsson spelar tjejen i Johnny Bravo. När du säger att det jämfört med senare avsnitt menar du rebooten?

Det skulle vara intressant att få höra vad det är du har jämfört med...

Rebooten? Nej den har jag helt glömt bort existerar. Syftar på den gamla serien, lyssnade på något av de sista avsnitten.

Kan försöka hinna lägga upp något så du får höra.

Steffan Rudvall

Citat från: Tecknad Film skrivet 15 januari 2022 kl. 18:34:51
Rebooten? Nej den har jag helt glömt bort existerar. Syftar på den gamla serien, lyssnade på något av de sista avsnitten.
Skulle du kunna fixa röstprov från det avsnittet också?

Goliat