Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

The Matrix Resurrections

Startat av gstone, 9 september 2021 kl. 17:23:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Den första trailern för den fjärde Matrix filmen har släppets


https://www.youtube.com/watch?v=9ix7TUGVYIo

Filmen är regiserad producerad och skriven av Lana Wachowski en av dom två syterna som gjord dom tre orginal filmerna.

Keanu Reeves återvänder i huvudrollen som Neo och Carrie-Anne Moss,
Jada Pinkett Smith och Lambert Wilson är också tillbaka från dom föra filmerna.

Bland dom nya skådespelarna har vi  Jonathan Groff( Frost), Neil Patrick Harris(How i met your mother), Priyanka Chopra Jonas(Disneys flygplan) och Christina Ricci(Sleepy Hollow).

Filmen kommer ut i December.

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  9 september 2021 kl. 17:23:38
Den första trailern för den fjärde Matrix filmen har släppets


https://www.youtube.com/watch?v=9ix7TUGVYIo

Filmen är regiserad producerad och skriven av Lana Wachowski en av dom två syterna som gjord dom tre orginal filmerna.

Keanu Reeves återvänder i huvudrollen som Neo och Carrie-Anne Moss,
Jada Pinkett Smith och Lambert Wilson är också tillbaka från dom föra filmerna.

Bland dom nya skådespelarna har vi  Jonathan Groff( Frost), Neil Patrick Harris(How i met your mother), Priyanka Chopra Jonas(Disneys flygplan) och Christina Ricci(Sleepy Hollow).

Filmen kommer ut i December.

Först och främst, kommer någon ens ihåg att Priyanka var med i Flygplan?

Sen, the matter at hand, själva filmen. Vad handlar den om egentligen? Jag har visserligen inte sett de tidigare filmerna i serien, men den här trailern gjorde mig inte direkt mer sugen på att göra det och det för att trailern inte sa mig nånting, särskilt inte om handlingen och nån sån verkar inte ens finnas offentliggjord, så mitt intresse har inte direkt väckts. Jag kände liksom inte "oh, den vill jag se, dags att kolla resten av serien" efter att ha sett trailern, mer "eh, jag får väl se dem om jag känner för det, det spelar ingen roll om det blir före eller efter den här släppts", men vi får väl se med nästa trailer eller nåt antar jag.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats