Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 00:49:32Har du fått veta något av Johan nu då? :D
Nej, Johan har tyvärr inte skrivit någonting mer än.

Men om det handlar om att sammanställa mer omfattande information - d.v.s. inte bara skriva vem som regisserade eller liknande - så har jag full förståelse för att det kan ta lite tid. Den som väntar på nåt gott... :)

Men har jag inte hört någonting på måndag eller tisdag, så får jag skriva och artigt fråga hur det går; bara för att säkerställa att han inte har glömt bort det.

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 september 2022 kl. 01:49:29Nej, Johan har tyvärr inte skrivit någonting mer än.

Men om det handlar om att sammanställa mer omfattande information - d.v.s. inte bara skriva vem som regisserade eller liknande - så har jag full förståelse för att det kan ta lite tid. Den som väntar på nåt gott... :)

Men har jag inte hört någonting på måndag eller tisdag, så får jag skriva och artigt fråga hur det går; bara för att säkerställa att han inte har glömt bort det.

Det låter bra. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

TonyTonka

Varför finns inte spelfilmen Piff & Puff: Räddningspatrullen och Scoob på Dubbningshemsidan?

Skulle gärna också vilja se creditslistor till omdubbningen av Darkwing Duck, samt listor för Monster på Jobbet, Bilar på Väg, Lejonvakten, m.fl.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Jag skulle vilja ha credits till Piratöns hemlighet.

Det är en interaktiv Playmobil film,
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 september 2022 kl. 01:49:29Nej, Johan har tyvärr inte skrivit någonting mer än.

Men om det handlar om att sammanställa mer omfattande information - d.v.s. inte bara skriva vem som regisserade eller liknande - så har jag full förståelse för att det kan ta lite tid. Den som väntar på nåt gott... :)

Men har jag inte hört någonting på måndag eller tisdag, så får jag skriva och artigt fråga hur det går; bara för att säkerställa att han inte har glömt bort det.

Hur har det gått, har du fått svar av Johan än? :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Några avsintt av Musse Pigg Lustiga huset finns på Disney Plus.

Daniel kan du skriva av credits och lägga ut ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet 14 september 2022 kl. 16:46:30Hur har det gått, har du fått svar av Johan än? :)
Nej, tyvärr inte - jag ska skriva och påminna honom nu. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 september 2022 kl. 22:26:50Nej, tyvärr inte - jag ska skriva och påminna honom nu. :)
Kan du skriva av credits för Musse Pigg Lustiga huset från Disney Plus och lägga ut ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 14 september 2022 kl. 22:46:40Kan du skriva av credits för Musse Pigg Lustiga huset från Disney Plus och lägga ut ?
Det ordnar jag. :)

Citat från: TonyTonka skrivet 11 september 2022 kl. 16:59:39Varför finns inte spelfilmen Piff & Puff: Räddningspatrullen och Scoob på Dubbningshemsidan?

Skulle gärna också vilja se creditslistor till omdubbningen av Darkwing Duck, samt listor för Monster på Jobbet, Bilar på Väg, Lejonvakten, m.fl.
Jag vill minnas att vi aldrig lyckats få fram creditlista till Scoob!, tyvärr; trots många försök. :(

Piff & Puff - Räddningspatrullen däremot är nog bara ett förbiseende, den ska jag ordna snarast. Lejonvakten tror jag att jag höll på med för åratal sedan, men det föll kanske i glömska... Monster på jobbet och Bilar på väg ska jag ordna, men har inte hunnit än. :)

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 september 2022 kl. 08:56:56Jag vill minnas att vi aldrig lyckats få fram creditlista till Scoob!, tyvärr; trots många försök.  :(
Fick inte du en lista från SF? Annars om du vill göra ett till försök att få fram en creditlista så kan du kontrakta Eurotroll. För Eurotroll har väl ingen policy emot att ge ut credits...

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 september 2022 kl. 09:03:25Fick inte du en lista från SF? Annars om du vill göra ett till försök att få fram en creditlista så kan du kontrakta Eurotroll. För Eurotroll har väl ingen policy emot att ge ut credits...
Om inte mitt minne sviker mig fick jag bara en rollista med större roller från SF, men inga övriga röster eller studiocredits. Men jag ska dubbelkolla när jag kommer hem från jobbet för säkerhets skull; jag kan minnas fel...

Tyvärr har jag inte fått svar på mina mail till Eurotroll de senaste tre månaderna, vet inte varför...

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 augusti 2022 kl. 00:43:40Om man går via Svenska röster och credits, står det ju faktiskt produktionsår där också. Men jag håller med att det kan förtydligas ifall någon hittar åt sidan via Google utan att faktiskt ha gått via indexsidan - jag ordnar det. :)
Hur gick det med detta? Vad jag kan se har inget gjorts.
Houba !

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Sabelöga

Skulle du Daniel kunna skriva av creditlistorna till Isa och Bea-filmerna (3 stycken) som släppts på Netflix nyligen.
Houba !

Daniel Hofverberg