Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Jag har nu åtgärdat Mille Schmidt, Åke Lagergren och Björn Gustafson!

Disneyfantasten

JAg har dåliga nyheter! Jag kan inte hitta mitt kollage med Mats Åhlfeldt bland mina "Paint 3D" dokument trots att jag genomsökt den och bilden i mitt kollage verkar inte finnas på Google längre, så vad gör jag nu... (tänkte att jag skulle lägga till uppdateringen som Steffan Rudvall hjälpte till med)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 oktober 2021 kl. 10:54:09
JAg har dåliga nyheter! Jag kan inte hitta mitt kollage med Mats Åhlfeldt bland mina "Paint 3D" dokument trots att jag genomsökt den och bilden i mitt kollage verkar inte finnas på Google längre, så vad gör jag nu... (tänkte att jag skulle lägga till uppdateringen som Steffan Rudvall hjälpte till med)
Jag skar ut bilden från ditt kollage och uppskalade den. Hoppas den duger...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 oktober 2021 kl. 11:22:50
Jag skar ut bilden från ditt kollage och uppskalade den. Hoppas den duger...

Tack! Jag fixar det imorgon!  :)

Disneyfantasten

Mats Åhlfeldt (uppdaterad)
- Toulouse = AristoCats
- Hoppsan = Robin Hood
- Peter = Peter och Draken Elliot
- Pojken = Min Lilla Åsna = 1979-års originaldubbning
- Blomma som vuxen = Bambi = 1986-års omdubbning
- Linus = Snobben
- titelrollen i Pelle Svanslös

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2021 kl. 10:25:44
Mats Åhlfeldt (uppdaterad)
- Toulouse = AristoCats
- Hoppsan = Robin Hood
- Peter = Peter och Draken Elliot
- Pojken = Min Lilla Åsna = 1979-års originaldubbning
- Blomma som vuxen = Bambi = 1986-års omdubbning
- Linus = Snobben
- titelrollen i Pelle Svanslös
Gammal bild?

Steffan Rudvall


MOA


Disneyfantasten

Tänkte varna om att det inte blir några kollage-uppdateringar alls nästa vecka!

På måndag, tisdag, onsdag och torsdag är det nämligen konferans på tre områden i Malmö; Pildammen, Yttre Ringvägen och vägen till flygplatsen Sturup (eller var det Skurup?), så därför har de rekommenderas att man tvingas vara ledig från sitt jobb, jag tycker det är mycket tråkigt att behöva vara det men tyvärr finns det inget jag kan göra åt det och inte DV-personalen heller, så jag har inget val, jag är tillbaka på jobbet på fredag men då kommer det inte att bli några kollage i och med den trista frånvaron i större delen av veckan!  :(

Under 2021-10-18 kommer det dock nya kollage-uppdateringar!  :)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2021 kl. 18:55:19
Tänkte varna om att det inte blir några kollage-uppdateringar alls nästa vecka!

På måndag, tisdag, onsdag och torsdag är det nämligen konferans på tre områden i Malmö; Pildammen, Yttre Ringvägen och vägen till flygplatsen Sturup (eller var det Skurup?), så därför har de rekommenderas att man tvingas vara ledig från sitt jobb, jag tycker det är mycket tråkigt att behöva vara det men tyvärr finns det inget jag kan göra åt det och inte DV-personalen heller, så jag har inget val, jag är tillbaka på jobbet på fredag men då kommer det inte att bli några kollage i och med den trista frånvaron i större delen av veckan!  :(

Under 2021-10-18 kommer det dock nya kollage-uppdateringar!  :)
Så du e upptagen hela veckan

Steffan Rudvall

#1993
Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2021 kl. 18:55:19
Tänkte varna om att det inte blir några kollage-uppdateringar alls nästa vecka!

På måndag, tisdag, onsdag och torsdag är det nämligen konferans på tre områden i Malmö; Pildammen, Yttre Ringvägen och vägen till flygplatsen Sturup (eller var det Skurup?), så därför har de rekommenderas att man tvingas vara ledig från sitt jobb, jag tycker det är mycket tråkigt att behöva vara det men tyvärr finns det inget jag kan göra åt det och inte DV-personalen heller, så jag har inget val, jag är tillbaka på jobbet på fredag men då kommer det inte att bli några kollage i och med den trista frånvaron i större delen av veckan!  :(

Under 2021-10-18 kommer det dock nya kollage-uppdateringar!  :)
Vi ska få viktiga besök här i Malmö därför är stora delar avstängda... och det är väl inte konferens på alla dessa ställen utan man vill bara få vägen trygg för de viktiga besökarna.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 oktober 2021 kl. 20:20:54
Vi ska få viktiga besök här i Malmö därför är stora delar avstängda... och det är väl inte konferens på alla dessa ställen utan man vill bara få vägen trygg för de viktiga besökarna.

Hur ser det ut för dig på ditt arbete?