Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Raya och Den Sista Draken (2021)

Startat av Disneyfantasten, 25 augusti 2019 kl. 08:12:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 juli 2020 kl. 19:14:00
Jag märker det...

Just nu är det tre saker jag väntar allra mest på;

- att mer info om Raya och Den Sista Draken ska tillkomma, inklusive fler karaktärer, animationsbilder, första titel, ect.

- att kompletta dubbningar av Pongo och De 101 Dalmatinerna, Alice i Underlandet och Peter Pan ska publiceras på Alexanders blogg

- att TonyTonka ska publicera fler "Vem är bäst?" omgångar på sin blogg

Jag kollar på YouTube, SacredGold Blogg och Tonys Blogg så ofta som möjligt i hopp om att de ska dyka upp, men det känns som en hel evighet...

Jag är en stor prinsess-nörd, så jag ser framemot att framförallt få mer info om Raya själv, vilken ålder hon har, hur hon låter, osv.

Ja väntar på dubb credits till den magiska cirkusen  ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Henrik Karlsson

Citat från: gstone skrivet 21 juli 2020 kl. 19:23:15
Ja väntar på dubb credits till den magiska cirkusen  ;D
Jag väntar på döden

Steffan Rudvall


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Goda nyheter!  :D

Jag hittade just en "First 3D Look" på huvudkaraktären; www.youtube.com/watch?v=UzbKGGNnKbU

Ett steg i rätt riktning!  :) (hoppas att detta innebär att en första teaser också kommer så småningom)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juli 2020 kl. 21:13:29
Goda nyheter!  :D

Jag hittade just en "First 3D Look" på huvudkaraktären; www.youtube.com/watch?v=UzbKGGNnKbU

Ett steg i rätt riktning!  :) (hoppas att detta innebär att en första teaser också kommer så småningom)
Kan vi vara säkra på att det är äkta?

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 26 juli 2020 kl. 21:33:28
Kan vi vara säkra på att det är äkta?

Det får du fråga personen som officiellt lade ut bilden!  ;)

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 26 juli 2020 kl. 21:33:28
Kan vi vara säkra på att det är äkta?
Den ser ganska bra ut det verkar inte vara någon amatör som har gjort den i alla fall

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 juli 2020 kl. 21:41:33
Den ser ganska bra ut det verkar inte vara någon amatör som har gjort den i alla fall

Jag vet hur det står till , ja den är äkta, Men Disney vill verkligen inte att folk ska se den och den inte ska posta, Detta tyder på att detta inte den image som Disney vill förknippa med filmen , Jag skulle tror att degienen inte är "helt klar" än vilket är den troligast andligen att Disney inte vill att folk ska se , Själv skulle jag vänta på en "officiell bild" Detta kommer från en film bloggare som har kontakter i industrin .

Hon har hört från dom att Disney inte alls är nöjda med att bilden kommit ut och därför tänker hon inte göra någon video om den.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 juli 2020 kl. 21:41:33
Den ser ganska bra ut det verkar inte vara någon amatör som har gjort den i alla fall

Ursäkta att jag hoppar in i fel tråd men jag vill uppmärksamma dig med denna tråd om du råkar veta svaret på frågan om vilka som är medlemmar i Öjebo-kören; www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=11542.0 (var bara tvungen att spontant ta någon tråd för att veta om du kanske har svar)

Alexander

#85
Citat från: gstone skrivet 26 juli 2020 kl. 22:01:13
Jag vet hur det står till , ja den är äkta, Men Disney vill verkligen inte att folk ska se den och den inte ska posta, Detta tyder på att detta inte den image som Disney vill förknippa med filmen , Jag skulle tror att degienen inte är "helt klar" än vilket är den troligast andligen att Disney inte vill att folk ska se , Själv skulle jag vänta på en "officiell bild" Detta kommer från en film bloggare som har kontakter i industrin .

Hon har hört från dom att Disney inte alls är nöjda med att bilden kommit ut och därför tänker hon inte göra någon video om den.

Jag skulle tro att den är äkta och väldigt nära den slutgiltiga designen, för det här är precis som när bilderna på Anna och Elsa kom ut vid 2013.

Och Disney sa att det inte var de färdiga designerna, vilket det visade sig va.

https://www.rotoscopers.com/2013/02/01/first-official-cgi-photos-of-elsa-anna-from-frozen/

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

vad utspelar sig den nya filmen när coronapandemin är över på alla biograferna.jag undrar om eftersom det finns olika sorters drakar med olika element som jord,luft,eld och vatten och till och med växter och att det finns amerikanskt och en från kina.

clara liljeberg

tänker ingen talar om vilken slags drake sisu är för det finns olika slags drakar.

gstone

Nu är det klart att Raya är en Prinsessa, då nya artiklar säger att henns pappa var en hövding  ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.