Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hur firar ni jul i år?

Startat av TonyTonka, 21 december 2021 kl. 19:33:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Jag ber om ursäkt om liknande/samma tråd redan finns, men hur ska ni fira jul i år? :)

Själv ska jag spendera julafton i Hålta (en liten ort som ligger en bit från oss) hos min faster, och pappas sida av släkten. :D
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

MOA


Disneyfantasten

Skulle fira med mamma & storebrorsan i år, men nu när jag är sjuk kanske jag tvingas fira jul ensam för första gången i mitt liv...  :(

Steffan Rudvall


Disneyfantasten


gstone

Jag firar som jag alltid gjort

Med min mamma,pappa, syster , moster och morfar hemma hos oss.

en Present under granen och i strumpan sen några bra dubbade filmer att se och efter det kommer Morfar och moster vi äter julbord sen Kalle Anka och efter det paus sen present utdelning .

I år tänkt jag se Bernad och Bianca på julafton och en till film.

Antingen Svanprinsessan eller The Water Boy
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Med mamma och syrran, hemma hos mamma :)

Goliat

Med min make och sedan med svärföräldrarna. Så inte så stort. Mest mat och prat.

Disneyfantasten

Jag mår bättre nu, febers är inte särskilt hög längre och halsontet är betydligt mindre!  :)

Goliat

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 december 2021 kl. 18:13:23
Jag mår bättre nu, febers är inte särskilt hög längre och halsontet är betydligt mindre!  :)

Va skönt att höra. Ni kanske kan videochatta också i morgon om ni inte kan träffas  😁☺️

Disneyfantasten

Citat från: Tecknad Film skrivet 23 december 2021 kl. 18:15:30
Va skönt att höra. Ni kanske kan videochatta också i morgon om ni inte kan träffas  😁☺️

Jag har även snabbtestat mig och testet var negativt alltså kan jag träffa mamman & brorsan imorgon!

Goliat

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 december 2021 kl. 18:16:23
Jag har även snabbtestat mig och testet var negativt alltså kan jag träffa mamman & brorsan imorgon!

Va skönt. ☺️🎄🎍🎅🤶

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 december 2021 kl. 18:16:23
Jag har även snabbtestat mig och testet var negativt alltså kan jag träffa mamman & brorsan imorgon!
Tur

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 december 2021 kl. 18:16:23
Jag har även snabbtestat mig och testet var negativt alltså kan jag träffa mamman & brorsan imorgon!

Kul för dig :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam

Skrev tidigare hur jag skulle ha firat i år (nu är inlägget i och för sig raderat), men inget av det blev av då alla blev sjuka, nu på juldagen alltså.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘