Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kommande animerade filmer

Startat av moviefan, 21 juni 2017 kl. 18:41:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan



Epiphany


Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 21 juni 2017 kl. 18:41:43

https://www.youtube.com/watch?v=SNkqHZsl7y4

  Vilka ser ni framemot ?

Det är svårt att säga.

Men jag kan iallafall säga så mycket att en del av filmerna på den videon är bara fake, vilket betyder att de bara är påhittade av den som gjort den videon (ex vis Lilla Kycklingen 2 (den är ju nedlagd!), Gnomeo och Juliet Sherlock Gnomes, Boo och kanske några till).

Men annars är många av dem riktiga (dvs, att de faktiskt ska komma framöver). Synd bara att de inte tog med Zootropolis 2 i videon  :( (vet att det inte annonserats något datum på den än, men ändå).

moviefan


Disneyfantasten


moviefan

Har ni sett trailern för nya Frost kortfilmen ?

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 23 juni 2017 kl. 10:30:50
Har ni sett trailern för nya Frost kortfilmen ?

Det har jag och jag ser framemot att få se den. Hoppas den har svensk premiär samma år som i USA.

Alexander

#8
Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juni 2017 kl. 23:35:30
Det har jag och jag ser framemot att få se den. Hoppas den har svensk premiär samma år som i USA.

Kortfilmen visas med biopremiären av Disney-Pixars Coco i USA den 22 november. Oftast blir det ju då likadant här i Sverige (om de nu inte ändrar på det bara för att det är Frost, men de ändrade inte när det var Frostfeber iallafall) så då borde vi förvänta oss att Frost kortfilmen har sin premiär här i Sverige också med Disney Pixars Coco den 2 februari 2018.  :)

Men jag ser definitivt fram emot Frost kortfilmen, roligt att se saker som Lucia i en Disney film. :) Precis som det var att se en midsommarstång i den första filmen.  :D

Disneyfantasten

Citat från: Alexander skrivet 24 juni 2017 kl. 09:05:05
Kortfilmen visas med biopremiären av Disney-Pixars Coco i USA den 22 november. Oftast blir det ju då likadant här i Sverige (om de nu inte ändrar på det bara för att det är Frost, men de ändrade inte när det var Frostfeber iallafall) så då borde vi förvänta oss att Frost kortfilmen har sin premiär här i Sverige också med Disney Pixars Coco den 2 februari 2018.  :)

Men jag ser definitivt fram emot Frost kortfilmen, roligt att se saker som Lucia i en Disney film. :) Precis som det var att se en midsommarstång i den första filmen.  :D

Fast Frostfeber var ju bara 5 minuter lång. Denna TV-special kommer att vara 20 minuter och mig veterligen har inga längre kortfilmer (20-40 minuter).

Till exempel visades Prinsen och Tiggarpojken tillsammans med Bernard och Bianca i Australien 1990, men så var det inte i Sverige. Istället släpptes Prinsen och Tiggarpojken på VHS 1994 (som Miniklassiker) respektive 1997 (som "Disneys Sagobiblioteket").

moviefan

Jag har nu sett trailern för Ballerinan och Uppfinnaren, och den ser lovenade ut. Lite lik Pojken med det tickande hjärtat. Hoppas den har bra dubbning.

moviefan

  Kommer Elliot - The Littlest Reindeer  att dubbas ?  Denna animerade film står listad bland kommande på Dischshop. 

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 15 juni 2023 kl. 09:54:44Har ni sett det här ?  :D

https://www.moviezine.se/nyheter/rykte-disney-frost-3-2025
Om det nu stämmer, så har jag isåfall tre stycken Disney-filmer att se framemot det året...

Undrar vilka Disney-filmer som jag har att se framemot 2026... (då fyller jag nämligen 30, och på tal om 30, det är både så mycket som Pixars långfilms-karriär fyller 2025 och så många filmer de kommer att ha gjort det året)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 juni 2023 kl. 10:17:09Undrar vilka Disney-filmer som jag har att se framemot 2026... (då fyller jag nämligen 30, och på tal om 30, det är både så mycket som Pixars långfilms-karriär fyller 2025 och så många filmer de kommer att ha gjort det året)
Kanske Zootroplis 2 ;) :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.