Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 13 juli 2024 kl. 18:29:25Jag trodde faktiskt att Super Mario 3D All Stars hette Super Mario All Stars så därför kunde jag inte hitta det på Nintendos eShop
Fast spelet har ju blivit delistat, så hade det ens hjälpt att söka det korrekta namnet?
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 13 juli 2024 kl. 18:36:54Fast spelet har ju blivit delistat, så hade det ens hjälpt att söka det korrekta namnet?
Farsan som är switchbanken har lagt bud på Tradera så har vi tur blir spelet vårt om ett tag

gstone

Jag blev rätt förfärad när jag fick veta att bebisar inte kom ut genom magen utan ett annat ställe :-[
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Vet inte om detta kan klassas som en "bekännelse" precis, men;

Jag kommer att ta ledigt från min DV de två kommande veckorna (30 & 31)

Jag hoppas att den tiden blir riktigt bra, likaså också när jag börjar på DVn igen.

På tal om det så måste jag medge att jag ser på min DV-personal som mer än personal: de är mina vänner.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 juli 2024 kl. 21:31:26Vet inte om detta kan klassas som en "bekännelse" precis, men;

Jag kommer att ta ledigt från min DV de två kommande veckorna (30 & 31)

Jag hoppas att den tiden blir riktigt bra, likaså också när jag börjar på DVn igen.

På tal om det så måste jag medge att jag ser på min DV-personal som mer än personal: de är mina vänner.
Dom veckorna är vi också bortresta, först norr om Stockholm och sedan utanför Göteborg. Vi åker imorgon och hoppas att vi får en rolig resa. Hoppas du också får det bra vars du än är, ha det bra allihopa!

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 20 juli 2024 kl. 22:12:52Dom veckorna är vi också bortresta, först norr om Stockholm och sedan utanför Göteborg. Vi åker imorgon och hoppas att vi får en rolig resa. Hoppas du också får det bra vars du än är, ha det bra allihopa!
Tackar!

Jag fyller år ganska snart också.

Skokaka

Är också osäker på om detta är en bekännelse eller inte, men när jag upptäcker att jag har gjort ett pinsamt misstag så förvandlas jag till I-or.

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  2 augusti 2024 kl. 22:34:09Är också osäker på om detta är en bekännelse eller inte, men när jag upptäcker att jag har gjort ett pinsamt misstag så förvandlas jag till I-or.
sorgligt

bokstavligt ? eller bildligt ? :o ::)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet  2 augusti 2024 kl. 22:34:09Är också osäker på om detta är en bekännelse eller inte, men när jag upptäcker att jag har gjort ett pinsamt misstag så förvandlas jag till I-or.
Negativa upplevelser har en tendens att uppmärksammas av psyket mer än positiva för vissa.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet  2 augusti 2024 kl. 22:43:18sorgligt

bokstavligt ? eller bildligt ? :o ::)
Jag menade egentligen att eftersom han är en åsna så känner jag mig som en jackass, det var meningen.

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  2 augusti 2024 kl. 23:51:59Jag menade egentligen att eftersom han är en åsna så känner jag mig som en jackass, det var meningen.
Okej
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  2 augusti 2024 kl. 23:51:59Jag menade egentligen att eftersom han är en åsna så känner jag mig som en jackass, det var meningen.
Jag blir sällan Ledsen jag blir oftast arg istället 

min hjärna är väldigt konstigt 😅😓
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Sätt svansen på åsnan

gstone

Jag är verkligen inte att fan av Censor
Och jag tycker det är extremt oroväckande  att det talas( bland annat på detta forum)  om att ta bort saker i äldre Disney filmer som kan anses stötande idag

Det är ju rent utsagt brottsligt >:(
att brott på konst och kreativitet

Censor är ju aldrig bra oansat vilken anledning man hittar på.

konst är ju konst och existera som den är-

Så vidare den är typ en scen föreställning( teater/Musikal) som sätts upp på nytt med jämna mellanrum .

Detta är ju inte ett statiskt verk av konst och av sin själva natur förändras hela tiden .

Men när man talar om typ en film som existera i sina fasta dom ska man ju inte börja göra sådan här dumheter >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Ni vet känslan när man får en klump i halsen, det får jag när jag ser slutet till Asterix & Bautastensmällen.
Så heartmoving💖