Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

PatoskyeIII

Jag har tjatat för mycket om PPP  :-\

MOA

Will Siv

- what.

MOA

Jag insåg precis att jag trott att Oberdan Júnior hetat Oberdian Júnior
Har felstavat hans namn hela tiden & kunde inte hitta några bilder på honom
Brasilien hade också en tendens att producera flera dubbningar av ett program

gstone

Jag älskar dessa 😃🔥❤️❗️❗️
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 augusti 2024 kl. 10:39:55Jag älskar dessa 😃🔥❤️❗️❗️
Alla ser bra ut utom Stitch, så ful

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: gstone skrivet 11 augusti 2024 kl. 12:38:28Vi kan ändå bra bekanter 👍
Bekanting är som en mildare version pf vänner  ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Ibland är Disneyfantastens förslag på hur han skulle ändra filmer väldigt kortsiktiga, man inte bara ta bort Random karaktärer eller delar av filmer utan att hela handlingen faller isär.En film är som ett Complex genga torn allt bygger liksom på allt annat. Man kan inte bara ta bort vissa grejer man inte gillar..
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 11 augusti 2024 kl. 15:54:19Ibland är Disneyfantastens förslag på hur han skulle ändra filmer väldigt kortsiktiga, man inte bara ta bort Random karaktärer eller delar av filmer utan att hela handlingen faller isär.En film är som ett Complex genga torn allt bygger liksom på allt annat. Man kan inte bara ta bort vissa grejer man inte gillar..
Du har inte nödvändigtvis fel, men tråden för det handlar i slutändan om varje persons subjektiva tankar. Och tar man bort en del ur en film går det nästan alltid att byta ut mot något annat.

Exempelvis hade jag gärna tagit bort "snicksnack"-låten från remaken av Den lilla Sjöjungfrun och ersatt den med konkret dialog. För den låten skarvar sig i mina ögon både med miljön och perioden som filmen äger rum i, samt att den känns enormt överflödig.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 11 augusti 2024 kl. 16:14:19Exempelvis hade jag gärna tagit bort "snicksnack"-låten från remaken av Den lilla Sjöjungfrun och ersatt den med konkret dialog. För den låten skarvar sig i mina ögon både med miljön och perioden som filmen äger rum i, samt att den känns enormt överflödig.
Eller en annan låt ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Skokaka

Det tog mig några dagar för att lista ut hur man öppnar sitt Switch för att byta chip. Jag försökte även kolla på några videor eller svar på hur man gör det, så jag följde instruktionerna, men det blev inte som jag hade tänkt mig... 

Men idag så berättade personalen som vet hur man gör (då de andra är tyvärr noobs på spel och sånt) hur jag faktiskt skulle göra... Det visade sig att jag öppnade åt fel håll hela tiden. :o Om jag fortsatte så skulle nog öppningen ha blivit sönder. Tur att det löste sig. Men i hela fall, att jag gjorde fel hela tiden... För att citera Homer Simpson: "D'oh!" 

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet 15 augusti 2024 kl. 02:03:02Det tog mig några dagar för att lista ut hur man öppnar sitt Switch för att byta chip. Jag försökte även kolla på några videor eller svar på hur man gör det, så jag följde instruktionerna, men det blev inte som jag hade tänkt mig...

Men idag så berättade personalen som vet hur man gör (då de andra är tyvärr noobs på spel och sånt) hur jag faktiskt skulle göra... Det visade sig att jag öppnade åt fel håll hela tiden. :o Om jag fortsatte så skulle nog öppningen ha blivit sönder. Tur att det löste sig. Men i hela fall, att jag gjorde fel hela tiden... För att citera Homer Simpson: "D'oh!"
Till ditt försvar så är kassettluckan på Nintendo Switch en av de bökigare delarna som Nintendo har designat. Själv finner jag den så pillig till den punkt att jag måste använda tandpetare för att kunna få upp den
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 augusti 2024 kl. 02:03:02Det tog mig några dagar för att lista ut hur man öppnar sitt Switch för att byta chip. Jag försökte även kolla på några videor eller svar på hur man gör det, så jag följde instruktionerna, men det blev inte som jag hade tänkt mig...

Men idag så berättade personalen som vet hur man gör (då de andra är tyvärr noobs på spel och sånt) hur jag faktiskt skulle göra... Det visade sig att jag öppnade åt fel håll hela tiden. :o Om jag fortsatte så skulle nog öppningen ha blivit sönder. Tur att det löste sig. Men i hela fall, att jag gjorde fel hela tiden... För att citera Homer Simpson: "D'oh!"
Jag har alltid öppnat den rätt & det senaste spelet som köptes med chip är Super Mario 3D All Stars
Det tog också generat lång tid innan jag lärde mig att hoppa långt i Super Mario 64

Skokaka