Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Scooby Doo

Startat av TonyTonka, 16 juli 2008 kl. 01:26:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vilken är den bästa Scooby-Doo tv-serien?

Scooby Doo, Where Are You? (Scooby Doo, Var är du?)
4 (26.7%)
The Scooby-Doo Show
6 (40%)
Scooby-Doo and Scrappy
0 (0%)
The New Scooby-Doo Movies
1 (6.7%)
The New Scooby-Doo Mysteries
0 (0%)
The 13 Ghosts of Scooby-Doo
0 (0%)
Scooby's All-Star Laff-A-Lympics
0 (0%)
A Pup Named Scooby-Doo (Valpen Scooby-Doo)
2 (13.3%)
What's New Scooby-Doo? (Våran Scooby-Doo)
0 (0%)
Scooby-Doo and Shaggy get a Clue (Scooby-Doo och Shaggy spanar vidare)
0 (0%)
Scooby Doo! Mystery Incorperated (Scooby Doo! Mysteriegänget)
1 (6.7%)
The New Scooby-Doo and Scrappy Show
1 (6.7%)

Antal personer som röstat: 15

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 mars 2023 kl. 21:58:45Hur kan detta hända? Om man slår ihop eller tar isär ämnen förflyttas väl inläggen det skapas väl inte nya dubbletter...???
Det är en mycket bra fråga. Det ska absolut inte uppstå dubbletter vare sig man sammanfogar trådar, klipper ut inlägg ur en tråd till en ny tråd eller flyttar trådar, så jag förstår absolut inte vad som har hänt här... ???

Möjligtvis kanske något gick snett vid uppgraderingen till den nya forumprogramvaran, för jag vill minnas att uppgraderingsskriptet varnade om några korrupta inlägg; där jag svarade ja på frågan om att åtgärda felen. Kanske blev det här någon bieffekt av det...?

gstone

Jag blev väldigt glad när jag fick veta att Mimmi Sandén  spelade Velma i Scoob! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 22:30:05Jag blev väldigt glad när jag fick veta att Mimmi Sandén  spelade Velma i Scoob! :D

Och jag blev positivt överraskad av insatsen.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 22:30:05Jag blev väldigt glad när jag fick veta att Mimmi Sandén  spelade Velma i Scoob! :D
Jag tyckte hon var bra men jag hade förväntat mig Clara Henry som jag personligen tycker hade passat bättre. Mimmi gjorde dock en väldigt bra insats.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juli 2023 kl. 22:32:41Jag tyckte hon var bra men jag hade förväntat mig Clara Henry som jag personligen tycker hade passat bättre. Mimmi gjorde dock en väldigt bra insats.

Verkligen synd att Clara Henry inte fått så många dubbningsroller, det hände samma sak med Själen om jag minns rätt.

Det innebär alltså att Clara Henry bara varit med i Big Hero 6, Hitta Doris och Super-Super-Asgrymt som enda dubbningar.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 juli 2023 kl. 22:36:12Verkligen synd att Clara Henry inte fått så många dubbningsroller, det hände samma sak med Själen om jag minns rätt.
I båda fallen är det väldigt egendomligt  ???

För står inte alls vad som på gick !

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.