Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Köpa utländska DVD utgåvor

Startat av Marcusen, 17 juli 2021 kl. 06:06:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcusen

Jag har länge velat få tag på Scooby-Doo och De 13 gastarna med svenskt tal men den utgåvan har inte getts ut i Sverige. Hur kan man skaffa den polska utgåvan?

Goliat

Citat från: Marcus R skrivet 17 juli 2021 kl. 06:06:25
Jag har länge velat få tag på Scooby-Doo och De 13 gastarna med svenskt tal men den utgåvan har inte getts ut i Sverige. Hur kan man skaffa den polska utgåvan?

Svaret får du här:

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=11502.msg58748#msg58748

Tänk bara på att detta är den enda utgåvan som har svenska "szwedzkie".

Marcusen

Citat från: King Owl skrivet 17 juli 2021 kl. 08:08:03
Svaret får du här:

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=11502.msg58748#msg58748

Tänk bara på att detta är den enda utgåvan som har svenska "szwedzkie".
Men är det en pålitlig sida? Hur ser förresten den andra utgåvan ut så att man inte blandar ihop dom?

Goliat

#3
Citat från: Marcus R skrivet 17 juli 2021 kl. 08:33:01
Men är det en pålitlig sida? Hur ser förresten den andra utgåvan ut så att man inte blandar ihop dom?

Det finns bara en polsk utgåva, eller det finns två omslag men det är samma innehåll, tänkte mer så du inte köper den engelska. Den engelska står det på engelska och på deras sida har de dessutom lagt upp en bild på flaggan för att visa vilken utgåva det är. Men länken som finns där har svenskt tal. Det är billigast där inklusive frakt. Då den börjar bli lite svårt att få tag på nu är det nog denna sidan du kan hitta den. Finns två till sidor jag såg den på för några år sedan men de var flera gånger det priset.

Ja, köpte av dem för cirka 9 år sedan och de är ungefär som CDON och Ginza är i Sverige. 

Den kostar cirka 60 kr.

Goliat


samlarenjojo98

kanske lite sent att skriva men... har den polska utgåvan, ingen fel alls med den, svensk tal följer med

Robban1993