Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: MoonFace skrivet 11 december 2023 kl. 21:44:38Haha! Jag tror det är Hasse? :D för mig jag sätt dig skriva mycket om Hasse J :P
Fel! Fel! Fel! Jag har faktiskt en ny & de e Hans-Rainer Müller(En tredje Hasse,oj)Han har rätta personligheten med bra inlevelse av de lilla jag hört,han e helt klart 1:a på listan som jag skapar nu & som kommer laddas upp nästa år

MOA

Här har ni Luigi & italienska & ryska låter mer som Mario. Hitta int avsnittet på alla språk här heller

https://www.youtube.com/watch?v=4nt09hRHf8g

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 december 2023 kl. 15:55:53Här har ni Luigi & italienska & ryska låter mer som Mario. Hitta int avsnittet på alla språk här heller

https://www.youtube.com/watch?v=4nt09hRHf8g
Jag förväntade mig att denna scenen skulle användas. ;D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 12 december 2023 kl. 20:44:16Jag förväntade mig att denna scenen skulle användas. ;D
Ja för att den e så WTF men nu vet jag att han säger de på engelska. Ni gissar rätt om ni tror att Johan Hedenberg e min favorit men jag kan ändra mig. Luigi var mycket svårare & ranka utifrån klippet jag valde

MoonFace

Citat från: MOA skrivet 12 december 2023 kl. 14:08:42Fel! Fel! Fel! Jag har faktiskt en ny & de e Hans-Rainer Müller(En tredje Hasse,oj)Han har rätta personligheten med bra inlevelse av de lilla jag hört,han e helt klart 1:a på listan som jag skapar nu & som kommer laddas upp nästa år
Hasse nummer 2 slår alltså ut original Hasse? :o Är fantastiskt att jämföra dubbningar gillar det skarpt :D 

MOA

På Lucia e de Kung Koopas dag & här e många röster rätt bra & passande. Kan säga att Italienska Antonio Paiola e min favorit

https://www.youtube.com/watch?v=jpsvIxfH-UI

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 december 2023 kl. 12:02:52På Lucia e de Kung Koopas dag & här e många röster rätt bra & passande. Kan säga att Italienska Antonio Paiola e min favorit

https://www.youtube.com/watch?v=jpsvIxfH-UI
Än en gång så predikade jag vilken scen som skulle användas. ;)  

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 december 2023 kl. 19:05:27Än en gång så predikade jag vilken scen som skulle användas. ;) 
Yes!Nästa video blir på Peach men de står helt still i skallen,kom med nåt random citat som jag kan använda

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 december 2023 kl. 19:17:33Yes!Nästa video blir på Peach men de står helt still i skallen,kom med nåt random citat som jag kan använda
Antingen de första replikerna hon säger eller när hon förklarar eldblomman till Mario.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 december 2023 kl. 19:31:43Antingen de första replikerna hon säger eller när hon förklarar eldblomman till Mario.
Som "Kom ner dårpippifågel!" Eller "Om du tar den blir du en Super Mario som kan förgöra Kung Koopas hantlangare" Älskar båda lika mycket,Louise e så underbar :D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 december 2023 kl. 20:01:16Som "Kom ner dårpippifågel!" Eller "Om du tar den blir du en Super Mario som kan förgöra Kung Koopas hantlangare" Älskar båda lika mycket,Louise e så underbar :D
Ja, dessa. Tycker alla fem är riktigt bra. ;D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 december 2023 kl. 20:21:59Ja, dessa. Tycker alla fem är riktigt bra. ;D
Rösterna & karaktärerna sammanlagt?Alla rösterna i TV Dubben e underbart bra & av karaktärerna så e Toad tydligen populärast. I alla fall får han flest visningar av mina videor.
Kan bara komma på en anledning:FOLK ÄLSKAR HASSE!!!💖💖💖

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 december 2023 kl. 21:38:20Rösterna & karaktärerna sammanlagt?Alla rösterna i TV Dubben e underbart bra & av karaktärerna så e Toad tydligen populärast. I alla fall får han flest visningar av mina videor.
Kan bara komma på en anledning:FOLK ÄLSKAR HASSE!!!💖💖💖
Japp, sammanlagt. Och Hasse låter mycket som originalrösten. Perfect casting.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 december 2023 kl. 21:40:18Japp, sammanlagt. Och Hasse låter mycket som originalrösten. Perfect casting.
Yes,TV & VHS dubbningen e raka motsatser där den förstnämnda har riktigt bra röster & den sistnämnda har riktigt malplacerade röster. Den enda som låter bra e Luigi. Dom första rösterna rankar väldigt högt upp på listan medans dom andra rankar längst ner. Vilken stor skillnad vi har på våra dubbningar  :o

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 december 2023 kl. 21:53:55Yes,TV & VHS dubbningen e raka motsatser där den förstnämnda har riktigt bra röster & den sistnämnda har riktigt malplacerade röster. Den enda som låter bra e Luigi. Dom första rösterna rankar väldigt högt upp på listan medans dom andra rankar längst ner. Vilken stor skillnad vi har på våra dubbningar  :o
Ja, tur att VHS dubbningen var bara minst tio avsnitt.