Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

disneys märkliga ideer

Startat av alexander0909, 24 januari 2024 kl. 09:11:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

vem är den bästa disney chefen (CEO)

roy o. disney
1 (50%)
Donn tartum
0 (0%)
E. Cardon Walker
0 (0%)
Ron W. Miller
0 (0%)
Michael eisner
0 (0%)
bob Iger
1 (50%)

Antal personer som röstat: 2

alexander0909

ok vet att den titlen suger men
numera har disney en riktigt märklig strategi man har  dåliga filmer (har inte sett wish men har sett det som visades i julas och den var dålig) samtidigt enligt amerikanska variety så har man beställt 13! säsonger av miraculous det är mer än några av disneys klassiker jag anser att disney försöker göra en svampbob typ serie för disney men att dom bara är med på ett hörn
däremot har jag en teori
när miraculous filmen släpptes kom den till netflix serien finns än idag på netflix
tänk om säsong 6 kommer ha två varianter, en med astruc för disney och en med zag för netflix'
jag tror att zag gillar mer netflix än disney
en helt annan sak som jag också kom å tänka på vilken disney president är er favorit
min ligger på eisner under tidigt 2000-tal samt Iger från 2005-2020
igers planer nu är totalt dumma i huvudet
ps vissa tyckte man inte fick säga piss eller röv så jag ändrade detDs
Hawk moth när han först presenterar sig själv: Nooroo, mörka vingar, res dig! Från och med denna dag kommer jag att bli känd som... Hawk Moth!

Disneyfantasten

Ärligt talat, oavsett vad man som individ tycker om en film/serie så är ord som "piss", "röv", "skit", "jävla", "fan", ect. att gå alldeles för långt och ska undvikas till varje pris att sägas om någonting överhuvudtaget, man måste vårda sitt språk och föregå med gott exempel.

gstone

Citat från: alexander0909 skrivet 24 januari 2024 kl. 09:11:24ok vet att den titlen suger men
numera har disney en riktigt märklig strategi man har piss dåliga filmer (har inte sett wish men har sett det som visades i julas och det sög röv) samtidigt enligt amerikanska variety så har man beställt 13! säsonger av miraculous det är mer än några av disneys klassiker jag anser att disney försöker göra en svampbob typ serie för disney men att dom bara är med på ett hörn
däremot har jag en teori
när miraculous filmen släpptes kom den till netflix serien finns än idag på netflix
tänk om säsong 6 kommer ha två varianter, en med astruc för disney och en med zag för netflix'
jag tror att zag gillar mer netflix än disney
en helt annan sak som jag också kom å tänka på vilken disney president är er favorit
min ligger på eisner under tidigt 2000-tal samt Iger från 2005-2020
igers planer nu är totalt dumma i huvudet
Jag hatar dig
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Vi kan ha hittat värsta tråden på forumet.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 24 januari 2024 kl. 10:39:41Jag hatar dig
Citat från: MOA skrivet 24 januari 2024 kl. 10:50:15Vad sa vi om personangrepp! Hatar dig också
Håll er nu lugna båda två, vi måste föregå med gott exempel.

alexander0909

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 januari 2024 kl. 11:00:27Håll er nu lugna båda två, vi måste föregå med gott exempel.
jag ber om ursäkt jag anser bara att wish är dålig
Hawk moth när han först presenterar sig själv: Nooroo, mörka vingar, res dig! Från och med denna dag kommer jag att bli känd som... Hawk Moth!

Oskar

Citat från: gstone skrivet 24 januari 2024 kl. 10:39:41Jag hatar dig
Vill du bli port från forumet. Så skriver man inte och hen tar lila vid sig. Om Daniel ser det blir han sur.

alexander0909

Citat från: Oskar skrivet 24 januari 2024 kl. 11:46:16Vill du bli port från forumet. Så skriver man inte och hen tar lila vid sig. Om Daniel ser det blir han sur.
det är sant faktiskt har ni glömt snubben som gjorde massor med personangrepp,blockades och så vidare (tänker inte säga hans namn på detta forum eftersom jag anser han har gjort sitt fel)
Hawk moth när han först presenterar sig själv: Nooroo, mörka vingar, res dig! Från och med denna dag kommer jag att bli känd som... Hawk Moth!

Oskar

Citat från: alexander0909 skrivet 24 januari 2024 kl. 11:48:28det är sant faktiskt har ni glömt snubben som gjorde massor med personangrepp,blockades och så vidare (tänker inte säga hans namn på detta forum eftersom jag anser han har gjort sitt fel)
Det märkligt att hen är kvar på forumet efter personangrepp och de verser.

alexander0909

om ni tänker bara hata på mig för att jag anser att en specifik film är dålig, med den anledningen att större delen av disneys senaste titlar är dåliga (dessutom kan jag säga varför,kungen i wishs låt är dålig, hans motiv gör ingen sense hans twist är ingen twist och jag gillar honom inte) men jag ger er en till chans misslyckas ni tänker jag låsa detta ämne och ge upp på denna sida
Hawk moth när han först presenterar sig själv: Nooroo, mörka vingar, res dig! Från och med denna dag kommer jag att bli känd som... Hawk Moth!

Daniel Hofverberg

Citat från: alexander0909 skrivet 24 januari 2024 kl. 11:44:46jag ber om ursäkt jag anser bara att wish är dålig
Det har du givetvis all rätt att tycka, men du kan ändå använda bättre ordval än "sög röv", och det vore också på sin plats att motivera varför du tyckte filmen var dålig. :)

alexander0909

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 januari 2024 kl. 12:01:59Det har du givetvis all rätt att tycka, men du kan ändå använda bättre ordval än "sög röv", och det vore också på sin plats att motivera varför du tyckte filmen var dålig. :)
ok jag anser att filmen inte passar som en disney film så den försöker att vara till exempel aisha (jag tror hon hette så) är emot kungen eftersom hon tycker att folket inte blir glada utan sina drömmar, men folket ser exakt lika glada ut i alla fall för det andra kungen är en twist skurk ett koncept som kan funka (case in point min värsta mardröm när jag var yngre king candy från röjar ralf) den här skurkens twist är ingen twist det finns två sånger jag irriterar mig på den första sjunger aisha och kungen med varandra det lämpliga hade varit att kungen hade visat lite skyggt och en aning dolt att han var ond händer det? såklart inte det är moderna disney i den andra låten vars engelska titel är  "This Is The Thanks I Get?
är ingen bra låt den är dålig på grund av att rent klassiskt känns den som en rap låt vilket den inte är hans motiv är totalt värdelös och ärligt talat dålig. därför avskyr jag wish.

Hawk moth när han först presenterar sig själv: Nooroo, mörka vingar, res dig! Från och med denna dag kommer jag att bli känd som... Hawk Moth!