Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Bob Saget 1956-2022

Startat av Steffan Rudvall, 10 januari 2022 kl. 07:43:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 januari 2022 kl. 07:43:39
https://www.svt.se/kultur/komikern-och-skadespelaren-bob-saget-har-dott

Vila i frid.

Hade aldrig hört talas om honom förut, men det var iallafall tråkigt att höra...

I artikeln nämndes förresten även bland andra Whoopi Goldberg (Shenzi i Lejonkungen), Billy Crystal (Mike Wazowski i Monsters Inc), m.fl.

Simon Axelsson

Väldigt tråkigt. Må han vila i frid!
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Adam

Inte ens 66 blev han. Har inte själv sett mycket av honom, men jag har både hört och sett att han en gång varit programledare för America's Funniest Home Videos, innan Tom Bergeron tog över (som är den programledare jag annars är van vid), och att han hade någon mycket liten bi-röstroll i DreamWorks Madagaskar.

Om detta är ok att komma fram så kommer jag dessutom ihåg att huvudkaraktären i den gamla webbserien Tourettes Guy ibland nämnde Bob Sagets namn som en av hans många svordomar. 😅 (vilket är det jag kanske minns mest angående Bob Saget)

...men som sagt, det var ju inte roligt att höra att han gick bort så snart. 😔
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Daniel Hofverberg

Jag blev väldigt chockad över att höra det här, och det var väldigt sorgligt att höra. :'(

Jag har aldrig sett honom som komiker och bara någon enstaka gång sett America's Funniest Home Videos med honom. Men däremot har väl alla sett Huset fullt, och där var han absolut väldigt duktig.

Disneyfantasten

America's Funniest Home Videos har jag dock sett och det är mycket komik i den!  ;D