Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Mulan 2

Startat av DisneyTLK, 21 oktober 2012 kl. 21:42:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 25 april 2021 kl. 14:02:03
Jag tror int att de blir en 3:e film
Som jag skrev tidigare Är det mycket orealistiskt att det kommer en tredje film.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 april 2021 kl. 14:03:39
Som jag skrev tidigare Är det mycket orealistiskt att det kommer en tredje film.
Ja den 2:a va int ens bra

clara liljeberg

tänk om befolkningen i kina var djur istället för människor så det kommer att se människor i deras djurversioner som att vakterna var noshörningar.eller att en av krigarna var delfiner.som mästare delfinen.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 25 april 2021 kl. 19:09:54
tänk om befolkningen i kina var djur istället för människor så det kommer att se människor i deras djurversioner som att vakterna var noshörningar.eller att en av krigarna var delfiner.som mästare delfinen.
China skulle inte gilla det.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 25 april 2021 kl. 19:59:22
China skulle inte gilla det.

Jag vet då inte riktigt. Kina föredrar tydligen Kung Fu Panda före Mulan, men det har tydligen mer med representationen av deras kultur att göra än att befolkningen är djur istället för människor.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 25 april 2021 kl. 20:02:36
Jag vet då inte riktigt. Kina föredrar tydligen Kung Fu Panda före Mulan, men det har tydligen mer med representationen av deras kultur att göra än att befolkningen är djur istället för människor.

bannlyste  Kina  Alice Underlandet för att djuren agerade som människor

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_books_banned_by_governments

så dom skulle nog inte gilla en värld där alla djur var som människor särskilt inte i deras eget land !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 25 april 2021 kl. 19:09:54
tänk om befolkningen i kina var djur istället för människor så det kommer att se människor i deras djurversioner som att vakterna var noshörningar.eller att en av krigarna var delfiner.som mästare delfinen.

Kina skulle nog bli arga.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag vet att en av andarna var ugglor.

clara liljeberg

när bode regissören skapa en ny film där mulan och shang blir svanar och kinas befolkning till djur där djur pratar och tänker som människor.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 maj 2021 kl. 23:05:10
när bode regissören skapa en ny film där mulan och shang blir svanar och kinas befolkning till djur där djur pratar och tänker som människor.
Kina skulle inte gilla det >:(

Kina skulle bli upprörda.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  4 maj 2021 kl. 22:03:25
Kina skulle inte gilla det >:(

Kina skulle bli upprörda.
De verkar inte ha något större problem med Kung Fu Panda.

clara liljeberg

det var mina egna ideer till regissören om att göra en uppföljare där folk är djur istället för människor.

clara liljeberg

det var för att jag hatade människor och jag har skrivit brev om att det borde vara djurversioner där shang och mulan var svanar och dess förädrar också till svanar precis som kronan mulan hade på sig på bröllopet och där vakterna var noshörningar och banditerna var skorpioner och vargar med rabies och där mästarinnan är en fisk och en del av byborna var ankor,grisar,kaniner ,får och sköldpaddor och där siaren var en get och en del var krokodiler som var goda och där det fanns en svart,kvinnlig drake som var störtkär i mushu som blev hans flickvän eftersom mushu var den enda draken som fanns där det kan finnas en musikalnummer om vad som skulle hända om det fanns fler drakar som liknar honom.fram tills där draktjejen jenny och mushu skulle gifta sig och varit på smekmånad och kanske bildat en familj och la några ägg där det blir två döttrar och en son. i den nya serien där blir det några äventyr med de tre drakbarnen där den äldsta dottern har blivit tonåring där det var hennes första dag i skolan dragon high där andra draktonåringarna går i.om du inte gillar det så tänker jag skicka brevet till regissören och bevisa att jag har rätt och du hade fel.

clara liljeberg

jag har skickat brev till regissören om att det skulle blir en tredje uppföljare där det fanns en svart kvinnlig drake som har kommit i kina och flyttat bredvid mushus hus och där befolkningen är djur istället för människor och den svarta draken heter jenny och var till slut störtkär i mushu för att han var stilig och stark där det blev musikalnummer om drakar och hur det var om det hade funnits andra drakar,senare skulle det blir bröllop och efter vart på smekmånad kunde skaffa sig ett eget hus där det finns plats för redet för äggen där det var två döttrar och en son och där vi lärde känna resten av drakfamiljen och serien blir ett äventyr med drakbarnen på deras första dag i skolan.och att jag har rätt och du hade fel.så jag vann.så det så,gstone.det var mitt förslag till regissören om att det skulle blir en drakkärlekssaga.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 17 juni 2021 kl. 13:26:37
jag har skickat brev till regissören om att det skulle blir en tredje uppföljare där det fanns en svart kvinnlig drake som har kommit i kina och flyttat bredvid mushus hus och där befolkningen är djur istället för människor och den svarta draken heter jenny och var till slut störtkär i mushu för att han var stilig och stark där det blev musikalnummer om drakar och hur det var om det hade funnits andra drakar,senare skulle det blir bröllop och efter vart på smekmånad kunde skaffa sig ett eget hus där det finns plats för redet för äggen där det var två döttrar och en son och där vi lärde känna resten av drakfamiljen och serien blir ett äventyr med drakbarnen på deras första dag i skolan.och att jag har rätt och du hade fel.så jag vann.så det så,gstone.det var mitt förslag till regissören om att det skulle blir en drakkärlekssaga.

NEJ

Det kommer aldrig hända >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.