Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Magnus & Myggan

Startat av TonyTonka, 29 oktober 2008 kl. 21:21:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Vilka gör rösterna i Magnus & Myggan
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Lemanic

Låter som Andreas Nilsson för det mesta.

Elios

Jag har med för mig att Peter Sjöquist är med.

Disneyfantasten

Här är några av spelen på YouTube;

>Magnus och Myggan 2: Den Stora Skattjakten; www.youtube.com/watch?v=OJrBl59udMg

>Magnus och Myggan 3: Herr Skurkssons Hämnd; www.youtube.com/watch?v=fQR7wP_q98E

>Magnus och Myggan 4: Herr Skurkssons Skugga; www.youtube.com/watch?v=8SwEvIH6o-A

Jag är väldigt glad att jag hittade dem, som jag har saknat dem, även om jag själv bara spelat dem två första, jag ÄLSKAR Magnus och Myggan...

Elios

Har själv dock bara spelat Mysteriet med det talande solluret.  ;D

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 januari 2020 kl. 21:44:32
Här är några av spelen på YouTube;

>Magnus och Myggan 2: Den Stora Skattjakten; www.youtube.com/watch?v=OJrBl59udMg

>Magnus och Myggan 3: Herr Skurkssons Hämnd; www.youtube.com/watch?v=fQR7wP_q98E

>Magnus och Myggan 4: Herr Skurkssons Skugga; www.youtube.com/watch?v=8SwEvIH6o-A

Jag är väldigt glad att jag hittade dem, som jag har saknat dem, även om jag själv bara spelat dem två första, jag ÄLSKAR Magnus och Myggan...

När jag sa "de två första" så menade jag av de jag länkade i det citerade inlägget... (alltså Skurkssons Hämnd, som jag fick i födelsedagspresent 2004 har jag för mig, eller kanske 2005, samt Den Stora Skattjakten, som jag fick i julklapp 2007, jag har tyvärr aldrig spelat Skurkssons Skugga, men har sett den på olika språk på YouTube)

Jag hade även första Magnus och Myggan spelet som var det första datorspelet jag någonsin spelade...

Förra året var jag i Clas Olsson och köpte en PC-spelare för att återuppliva lite nostalgi och spela många spel både som jag spelade som barn och som jag hittat på YouTube, men tyvärr verkar den inte vilja spela några datorspel...

Elios

Ja jo jag hoppas man skulle kunna få tag och spela dem spelen på något sätt.   ;D