Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Var är Joakim von Anka i Quack Pack?

Startat av Adam Larsson, 20 december 2020 kl. 23:13:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Var är Joakim von Anka i Quack Pack?

Joakim von Anka har gått bort
0 (0%)
Kalle Ankas resor är slut så knattarna har flyttat till Kalle.
9 (100%)

Antal personer som röstat: 9

Adam Larsson

Var tror ni Joakim von Anka är i Quack Pack? Vissa säger att han är död i Quack Pack, kan det stämma?

Steffan Rudvall

#1
Citat från: Adam Larsson skrivet 20 december 2020 kl. 23:13:32
Var tror ni Joakim von Anka är i Quack Pack? Vissa säger att han är död i Quack Pack, kan det stämma?
Död kan han nog inte vara eftersom att knattarna är tonåringar i Hos Musse och han är med lite i den.

MOA

Knattarna flytta nog hem till Kalle efter Ducktales

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 21 december 2020 kl. 14:17:21
Knattarna flytta nog hem till Kalle efter Ducktales
De är det mest logiska men de bor också i Ankeborg så det är konstigt att man aldrig får se eller höra någonting om Joakim von Anka.

gstone

Det var nog för att man inte vill hamna i skuggan av den gamla serien, Om Joakim dök upp skulle man börja jämföra serien med DuckTales och den jämförelsen  skulle inte vara till  Quack Packs fördel.

Och så var ju Alan Young ganska gamla när serien kom.

Fast han var ju förstås Joakim i Hoss Musse , Musses jul in akenborg och Meuse Pigg(2013) kortfilmerna.

Så jag tror kanske Young kommit tillbaka om dom frågat.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 21 december 2020 kl. 19:36:32
Det var nog för att man inte vill hamna i skuggan av den gamla serien, Om Joakim dök upp skulle man börja jämföra serien med DuckTales och den jämförelsen  skulle inte vara till  Quack Packs fördel.

Och så var ju Alan Young ganska gamla när serien kom.

Fast han var ju förstås Joakim i Hoss Musse , Musses jul in akenborg och Meuse Pigg(2013) kortfilmerna.

Så jag tror kanske Young kommit tillbaka om dom frågat.
Alan Young gjorde även Joakim i spelet DuckTales Remastered från 2013.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 december 2020 kl. 19:39:26
Alan Young gjorde även Joakim i spelet DuckTales Remastered från 2013.
Han blev typ 96 år

Elios

Skulle vara mycket konstigt om han hade gått bort. Det borde vara en stor grej man säger isåfall eller verkligen varit uppmärksammat isåfall.
Undrar lite över tidslinjen över dessa ankor?^^

Elios


jimstrom

Min teori är att Joakim är på en lång turné av affärsresor,bla. Cape Sussette och St. Canard, och andra platser i världen, och är därför inte hemma i Ankeborg.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

MOA

Citat från: jimstrom skrivet 25 december 2020 kl. 14:30:21
Min teori är att Joakim är på en lång turné av affärsresor,bla. Cape Sussette och St. Canard, och andra platser i världen, och är därför inte hemma i Ankeborg.
Bra teori