Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Jag älskar Donald Trump

Startat av gstone, 23 oktober 2020 kl. 23:22:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam

gstone har inte helt fel här, om sanningen ska fram. Trump har i och för sig rätt om dessa filmer.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Soscla

Tur att gstone inte är amerikan och får rösta på T-Rumpan då.
Att en president recenserar filmer under valmöten visar ju bara hur verklighetsfrånvänd han är. Han är ofattbart dum i huvudet, eller låtsas bara, vilket är lika farligt. Goooo Biden!

Citat från: Anders M Olsson skrivet 24 oktober 2020 kl. 10:56:27
USA styrs just nu av ett stort skitigt rövhål. Men det löser sig när bara Bidén har blivit installerad i Vita Huset! :)

Fniss!
It's so fluffy I'm gonna die!

Lilla My

Citat från: Soscla skrivet 25 oktober 2020 kl. 12:58:56
Tur att gstone inte är amerikan och får rösta på T-Rumpan då.
Att en president recenserar filmer under valmöten visar ju bara hur verklighetsfrånvänd han är. Han är ofattbart dum i huvudet, eller låtsas bara, vilket är lika farligt. Goooo Biden!


Scoobydoofan1

Varför är den här tråden i detta ämne? Borde inte det vara bättre att vara i den andra tråden med coronavirus osv?

Scoobydoofan1

Citat från: Soscla skrivet 25 oktober 2020 kl. 12:58:56
Tur att gstone inte är amerikan och får rösta på T-Rumpan då.
Att en president recenserar filmer under valmöten visar ju bara hur verklighetsfrånvänd han är. Han är ofattbart dum i huvudet, eller låtsas bara, vilket är lika farligt. Goooo Biden!

Fniss!
Vem vill vara där? Hela samhället verkar gå ner toaletten och alla protesterar där.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 25 oktober 2020 kl. 21:48:34
Varför är den här tråden i detta ämne? Borde inte det vara bättre att vara i den andra tråden med coronavirus osv?

För att det är om Trumps film åsikter ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Jabberjaw

Älskar dubbelmoralen här i tråden på alla som säger att Trump är en inkompetent tjockis. Vad gör det då Stefan Löfven till indirekt?  ::) ;D en megainkompetent supertjockis  8)
Äldrevården i Sverige går under och alla står och stampar fötter och ser på, eller låtsas bry sig om miljökriser hit och dit trots att det står barn i Afrika och tigger ihop det dom får i hopp om mat och rent vatten.

Sverige är ett enda stort hyckleri hotell dit alla får komma och tycka och tänka vad dom vill sålänge dom tänker så som stormedia maffian vill. Annars blir man uthängd med huvudet före med namn och bild.  :) Kanske dags att börja i rätt ände först och tycka och tänka om Svensk politik innan man yttrar sig om en president på andra sidan kan jag tycka.

//Med vänlig hälsning, en underhållen Haj

Scoobydoofan1

Citat från: Jabberjaw skrivet 25 oktober 2020 kl. 22:25:24
Älskar dubbelmoralen här i tråden på alla som säger att Trump är en inkompetent tjockis. Vad gör det då Stefan Löfven till indirekt?  ::) ;D en megainkompetent supertjockis  8)
Äldrevården i Sverige går under och alla står och stampar fötter och ser på, eller låtsas bry sig om miljökriser hit och dit trots att det står barn i Afrika och tigger ihop det dom får i hopp om mat och rent vatten.

Sverige är ett enda stort hyckleri hotell dit alla får komma och tycka och tänka vad dom vill sålänge dom tänker så som stormedia maffian vill. Annars blir man uthängd med huvudet före med namn och bild.  :) Kanske dags att börja i rätt ände först och tycka och tänka om Svensk politik innan man yttrar sig om en president på andra sidan kan jag tycka.

//Med vänlig hälsning, en underhållen Haj
Är inte han på samma plats som Trump? Menar att knappt ingen gillar honom som politiker.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 25 oktober 2020 kl. 22:28:43
Är inte han på samma plats som Trump? Menar att knappt ingen gillar honom som politiker.
Socialdemokraterna blev det största partiet med 28,26 procent av rösterna 2018 så det måste ju finnas vissa som gillar honom.

Soscla

Citat från: Jabberjaw skrivet 25 oktober 2020 kl. 22:25:24
Älskar dubbelmoralen här i tråden på alla som säger att Trump är en inkompetent tjockis. Vad gör det då Stefan Löfven till indirekt?  ::) ;D en megainkompetent supertjockis  8)
Äldrevården i Sverige går under och alla står och stampar fötter och ser på, eller låtsas bry sig om miljökriser hit och dit trots att det står barn i Afrika och tigger ihop det dom får i hopp om mat och rent vatten.

Sverige är ett enda stort hyckleri hotell dit alla får komma och tycka och tänka vad dom vill sålänge dom tänker så som stormedia maffian vill. Annars blir man uthängd med huvudet före med namn och bild.  :) Kanske dags att börja i rätt ände först och tycka och tänka om Svensk politik innan man yttrar sig om en president på andra sidan kan jag tycka.

//Med vänlig hälsning, en underhållen Haj

Whataboutismen sprutar! Nu handlade ju tråden om Trump, så varför ska man då inte diskutera Trump? Har Löfvén nyligen uttalat sig om nån film han ogillat eller inte sett? Annars är det helt irrelevant i ämnet. Vill du klaga på svensk politik är det fritt fram för dig att starta en egen tråd!  :D
(Men tror det blir fett dålig stämning, så undvik det pllzz!  ::))
It's so fluffy I'm gonna die!

gstone

Som Politiker som Trump rätt hårt dock ;D ;D

Han är som en clown.

Men en bra Clown som Krusty inte en dålig som Pennywise  ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Jabberjaw skrivet 25 oktober 2020 kl. 22:25:24
Älskar dubbelmoralen här i tråden på alla som säger att Trump är en inkompetent tjockis. Vad gör det då Stefan Löfven till indirekt?  ::) ;D en megainkompetent supertjockis  8)
Äldrevården i Sverige går under och alla står och stampar fötter och ser på, eller låtsas bry sig om miljökriser hit och dit trots att det står barn i Afrika och tigger ihop det dom får i hopp om mat och rent vatten.

Sverige är ett enda stort hyckleri hotell dit alla får komma och tycka och tänka vad dom vill sålänge dom tänker så som stormedia maffian vill. Annars blir man uthängd med huvudet före med namn och bild.  :) Kanske dags att börja i rätt ände först och tycka och tänka om Svensk politik innan man yttrar sig om en president på andra sidan kan jag tycka.

//Med vänlig hälsning, en underhållen Haj
Ja du Jabberjaw,Trump kan ibland va underhållande

Elios

Citat från: Jabberjaw skrivet 25 oktober 2020 kl. 22:25:24
Älskar dubbelmoralen här i tråden på alla som säger att Trump är en inkompetent tjockis. Vad gör det då Stefan Löfven till indirekt?  ::) ;D en megainkompetent supertjockis  8)
Äldrevården i Sverige går under och alla står och stampar fötter och ser på, eller låtsas bry sig om miljökriser hit och dit trots att det står barn i Afrika och tigger ihop det dom får i hopp om mat och rent vatten.

Sverige är ett enda stort hyckleri hotell dit alla får komma och tycka och tänka vad dom vill sålänge dom tänker så som stormedia maffian vill. Annars blir man uthängd med huvudet före med namn och bild.  :) Kanske dags att börja i rätt ände först och tycka och tänka om Svensk politik innan man yttrar sig om en president på andra sidan kan jag tycka.

//Med vänlig hälsning, en underhållen Haj

Håller helt med dig om Löfven. Riktigt rätt där.

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 oktober 2020 kl. 22:35:17
Socialdemokraterna blev det största partiet med 28,26 procent av rösterna 2018 så det måste ju finnas vissa som gillar honom.

Samma sak som Trump 2016 då!

Citat från: Soscla skrivet 25 oktober 2020 kl. 23:01:29
Whataboutismen sprutar! Nu handlade ju tråden om Trump, så varför ska man då inte diskutera Trump? Har Löfvén nyligen uttalat sig om nån film han ogillat eller inte sett? Annars är det helt irrelevant i ämnet. Vill du klaga på svensk politik är det fritt fram för dig att starta en egen tråd!  :D
(Men tror det blir fett dålig stämning, så undvik det pllzz!  ::))

Det stämmer. Att ämnet handlar om Trump. Men nej jag vet inte om Löfven har sagt nånting om en film men han var ju skit glad när Sverige kvalificerade sig för Fotbolls-EM förra året! Med en varmkorv vill jag minnas. Men ja vem gör inte det.  ::)
Anywho, så visst resten kan man skapa ett eget ämne om men ja där är ju risken som du säger stor till fett dålig stämning så det kanske bör undvikas. Eller vad tycker ni!?^^

Alltså folk ska ju alltid kritisera och hata på Trump och säger en massa vidare att han kan hälsa hem jadda, jadda. Han verkar väl vara ett rövhål men om han inte gillar Parasit och inte tycker det är en intressant film så behöver han ju inte se det.
Av allt att tyda så kanske han inte gillar Sydkorea eller tycker det inte hör hemma på Oscars och då ska man ju självklart få tycka det. Men det får ju stå för honom. Jag håller med om att det är en jävligt udda sak att den vann och blev väldigt överraskad att den gjorde det. Men jag kan ju säga som så att hade jag inte sett filmen innan den vann för Bästa Film så hade jag tyckt likadant för jag gillar inte att helt plötsligt så ska en utländsk film vinna om den inte har någon logisk innebörd.
Men jag gav filmen en chans och tänkte först inte se den för den verkade så jävla trist med en drama film som handlar om en fattig familj som bor i en källare och liksom hur mycket har vi redan inte sett av det egentligen!? Alltså en fattig familj då.
Så såg jag den och blev jävligt överraskad och tyckte den var jävligt bra så att jag verkligen har rekommenderat mina kompisar att se den. För ja jag älskar ju action liksom och det förekommer ju i den. Så jag hade absolut ingenting emot av att den vann!  ;D

Hur är förresten Donald Trumps kvinnosyn enligt er?  ???

Anders M Olsson

Citat från: Jabberjaw skrivet 25 oktober 2020 kl. 22:25:24
Älskar dubbelmoralen här i tråden på alla som säger att Trump är en inkompetent tjockis. Vad gör det då Stefan Löfven till indirekt?  ::) ;D en megainkompetent supertjockis  8)

Vem har kallat Trump för en "inkompetent tjockis"? Jag kan faktiskt inte hitta ett enda inlägg i den här tråden som säger det om honom. Eventuell fetma har väl väldigt lite att göra med en persons kompetens eller brist på sådan.

Citat från: Jabberjaw skrivet 25 oktober 2020 kl. 22:25:24
Äldrevården i Sverige går under och alla står och stampar fötter och ser på, eller låtsas bry sig om miljökriser hit och dit trots att det står barn i Afrika och tigger ihop det dom får i hopp om mat och rent vatten.

Sverige är ett enda stort hyckleri hotell dit alla får komma och tycka och tänka vad dom vill sålänge dom tänker så som stormedia maffian vill. Annars blir man uthängd med huvudet före med namn och bild.  :) Kanske dags att börja i rätt ände först och tycka och tänka om Svensk politik innan man yttrar sig om en president på andra sidan kan jag tycka.

Det finns många andra problem i Sverige och i världen som borde tas om hand. Vem kan säkert säga vad som är "rätt ände" att börja i? Men mycket av det som händer i USA påverkar på ett eller annat sätt även Sverige och resten av världen, och just nu är presidentvalet aktuellt. Då är det naturligt att sätta fokus på det.

Kommer t.ex. den kommande presidenten att börja ta tag i miljön, eller kommer han att fortsätta förorena allas vår gemensamma luft som om ingenting hänt? I det senare fallet lär det inte räcka med en bidé för att städa upp efter honom.

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 26 oktober 2020 kl. 01:53:45
Hur är förresten Donald Trumps kvinnosyn enligt er?  ???

Förjävlig, som de flesta högerriktade män med makt som tror de är mys-feminister för att de uttalar sig om hur mycket de "älskar kvinnor".