Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

2009 års Blu-Ray-utgåva av Pinocchio

Startat av TonyTonka, 11 september 2022 kl. 18:30:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

(Visste inte riktigt om jag skulle lägga tråden här, eller på tavlan, eller på Streamingtjänster, tv-kanaler och VHS/DVD/Blu-Ray, men jag kör här)
När jag gick in på Disney Wiki häromkvällen såg jag att det står att Jason Marsden ska ha spelat Lampis i Pinocchio: 70th Anniversary Edition: Pleasure Island Carnival Games, och kom då direkt att tänka på 2009 års Pinocchio-dvd, men där finns ingenting sådant, men jag undrar om Pinocchio Frågesport (som ska finnas på Blu-ray-utgåvan, men som inte finns på dvd:n trots att den står på dvd:ns baksida) är just det spelet? ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Kommer det komma kanske en till nu snart fast med den riktiga med Tom Hanks eller den som Guillermo Del Toro gjort!? Fast jag tycker mig knappt se att man säljer vare sig DVD eller Bluray ute i affärerna längre. Iom att Hemmakväll slutade med det för bara något år sen så brukar jag knappt se det i butiker längre. Beror kanske på att många köper Dvd/Bluray filmer på nätet idag.  ::) ::)