Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Moondreamers

Startat av MOA, 18 april 2022 kl. 23:38:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Elios skrivet 19 maj 2023 kl. 19:01:26Känns ju som inget som intresserat riktigt mig. Men förstår nog dom som gillar Trollz kan tycka om det.  :D ;D


Jag fördrar Dreamworks Trolls ;)


Dom är mycket bätttre.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 18 maj 2023 kl. 22:26:57Hur kan man geniunt gilla Moondreamers?
Tja, smaken är som baken...

Själv tycker jag att Moondreamers är helt okej och ganska underhållande - inte lika bra som "moderserien" som den i USA satt ihop med, d.v.s. första generationen av My Little Pony, men däremot ungefär i samma klass som de övriga serierna som ingick i My Little Pony 'n Friends (Potato Head Kids och Lyskompisarna).

MOA

Jag har olika anledningar att ogilla Moondreamers & älska Legenden Om Zelda,baserade på min egna åsikt

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 20 maj 2023 kl. 10:01:28Jag har olika anledningar att ogilla Moondreamers & älska Legenden Om Zelda,baserade på min egna åsikt
Det har du givetvis all rätt att göra, men då måste du också respektera att inte alla tycker lika som du. :)

Elios

Citat från: MOA skrivet 19 maj 2023 kl. 19:30:11De e säkert 10 gånger bättre än denna mardröm
Tror dig. 

gstone

Citat från: MOA skrivet 20 maj 2023 kl. 10:01:28Jag har olika anledningar att ogilla Moondreamers & älska Legenden Om Zelda,baserade på min egna åsikt
Legenden Om Zelda verkar inte så bra.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Moondreamers e mycket bättre på engelska,Queen Scowlene har en kvinnlig röst,ser de hellre på engelska än på svenska