Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Djungel-George

Startat av TonyTonka, 11 januari 2011 kl. 21:56:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

vilka gör rösterna i denna serien som visas på Nickelodeon?


https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Daniel Hofverberg

Jag har kontaktat Nickelodeon flera gånger och frågat efter creditlista till den serien, men tyvärr har jag aldrig fått något svar...

Jag kan försöka igen, men det känns ju inte alltför hoppfullt.

_Alexander_

Har inte serien visats i Tv4? De kanske är mer hjälpsamma med dubbcredits?

Daniel Hofverberg

Jag tycks minnas att jag också mailat till TV4:s presstjänst en gång, men fick inget svar alls. Men jag ska göra ett nytt försök.

Disneyfantasten

Vem spelar Maggie i Nickelodeons TV-serie?

Jag vet iallafall följande;

>George = Linus Wahlgren

>Apan = Tommy Nilsson

>Ursula = Mikaela Tidermark

Dessutom så spelar Roger Storm diverse roller här också, i ett avsnitt spelas en apa av Anders Öjebo...

Vilka spelar Ursulas väninnor i Disneys spelfilm? (förutom Betsy som spelas av Katarina Hansson)

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 november 2020 kl. 12:12:49
Vem spelar Maggie i Nickelodeons TV-serie?

Jag vet iallafall följande;

>George = Linus Wahlgren

>Apan = Tommy Nilsson

>Ursula = Mikaela Tidermark

Dessutom så spelar Roger Storm diverse roller här också, i ett avsnitt spelas en apa av Anders Öjebo...

Vilka spelar Ursulas väninnor i Disneys spelfilm? (förutom Betsy som spelas av Katarina Hansson)

Kanske Elina Raeder?

Jag tror även att Andreas Nilsson är "berättarrösten", i alla fall någon med liknande röst....

Will Siv

Citat från: Will Siv skrivet 11 september 2021 kl. 00:04:29Kanske Elina Raeder?

Jag tror även att Andreas Nilsson är "berättarrösten", i alla fall någon med liknande röst....
Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 november 2020 kl. 12:12:49Vem spelar Maggie i Nickelodeons TV-serie?

Jag vet iallafall följande;

>George = Linus Wahlgren

>Apan = Tommy Nilsson

>Ursula = Mikaela Tidermark

Dessutom så spelar Roger Storm diverse roller här också, i ett avsnitt spelas en apa av Anders Öjebo...

Vilka spelar Ursulas väninnor i Disneys spelfilm? (förutom Betsy som spelas av Katarina Hansson)
Jag hade fel där.....

Det är Ola Forssmed som är berättaren.


Anders spelar även Medicinmannen (Maggies pappa) och Roger spelar Professorn (Ursulas pappa)