Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tack Oscar Isaksson

Startat av gstone, 18 mars 2024 kl. 11:52:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag skulle vilja tack Oscar Isaksson

så mycket för att han la upp Flinta möter Skräckula och Frankensten (Flintstones Meet Rockula and Frankenstone) - :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Jag vill också tacka honom för alla fantastiska stordåd han gör inom dubbnings-forskning, hoppas att han har mer att komma med framöver.  :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 mars 2024 kl. 11:54:23Jag vill också tacka honom för alla fantastiska stordåd han gör inom dubbnings-forskning, hoppas att han har mer att komma med framöver.  :)
Ja nu vet vi ju vilka som är kossorna  i Pongo och de 101 dalmatinerna
I fågeln och Rosen i Alice i Underlandet :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 18 mars 2024 kl. 12:07:47Ja nu vet vi ju vilka som är kossorna  i Pongo och de 101 dalmatinerna
I fågeln och Rosen i Alice i Underlandet :D
I det sistnämnda fallet är det dock bara utifrån röstidentifiering, jag har funderat på att fråga KM Studio på nytt angående just den filmen.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 mars 2024 kl. 12:10:42I det sistnämnda fallet är det dock bara utifrån röstidentifiering, jag har funderat på att fråga KM Studio på nytt angående just den filmen.
Hur är  det med Kattmusikerna i Aristocats ?

Listade någon ut det ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 18 mars 2024 kl. 12:32:03Hur är  det med Kattmusikerna i Aristocats ?

Listade någon ut det ?
Det tror jag inte, det enda som är 100% verifierat är att Lasse Bagge är siamesen.

Men genom röstidentifiering tror jag att Svante Thuresson är både katten med dragspel och katten med gitarr och att Bert-Åke Varg är basist-katten.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 mars 2024 kl. 13:00:12Det tror jag inte, det enda som är 100% verifierat är att Lasse Bagge är siamesen.

Men genom röstidentifiering tror jag att Svante Thuresson är både katten med dragspel och katten med gitarr och att Bert-Åke Varg är basist-katten.
Så alltså den franska katten (med morrhår formade som en mustach) och den engelska hippie katten.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 18 mars 2024 kl. 14:02:41Så alltså den franska katten (med morrhår formade som en mustach) och den engelska hippie katten.
Just det, dock är katten inte fransk utan rysk.

Katten med dragspel är italiensk medans siamesen är kinesisk.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 mars 2024 kl. 14:10:39Just det, dock är katten inte fransk utan rysk.

Katten med dragspel är italiensk medans siamesen är kinesisk.
Syftade på den italienska med dragspelet (tog fel land).

Jag vet att bassit katten är rysk.